וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחה לרשויות על יצור מסתורי "חסר ראש" שאורב לה על עץ מול ביתה - ואז התגלתה האמת המביכה

21.4.2021 / 23:48

נציגים של המשרד לרווחת בעלי החיים נענו לקריאה של אישה שחששה לפתוח את החלון שמא היצור המסתורי ינסה לפרוץ לביתה. הם הגיעו למקום וגילו מדוע ליצור אין ראש או גפיים - והאמת הייתה מפתיעה

כשנציגי המשרד לרווחת בעלי החיים קיבלו דיווח על חיה יוצאת דופן שתועדה כשהיא אורבת על עץ בעיר קרקוב שבפולין, הם לא ידעו למה לצפות. תושבת העיר התקשרה לדווח על היצור המסתורי "חסר הראש" שנראה סמוך לביתה וסיפרה שהיא מפחדת לפתוח חלון כי היא חוששת שהוא ייכנס לביתה.

בתקשורת המקומית דווח שבשיחה עם אדם, הפקח שענה לקריאתה והגיע למקום מאוחר יותר, סיפרה האישה כי החיה בצבע חום וכי היא אורבת מחוץ לביתה על העץ כבר במשך יומיים. היא אמרה שהיא לא רואה אם לחיה יש ראש או גפיים, אך מאמינה כי מדובר באיגואנה. אדם אמר: "ניסיתי להנחות את האישה מה לעשות. קולה הלך וגבר והיא הגיבה בהיסטריה".

בפוסט שפורסם בפייסבוק כתב הארגון כי הפקח שאל את התושבת המבוהלת האם החיה הבלתי מזוהה עשויה להיות עוף דורס, אך היא התעקשה שמדובר בזוחל והעריכה זו איגואנה. על אף שהפקחים ידעו כי אין זה סביר שזוחל ישרוד את טמפרטורות האביב הקרירות בדרום פולין, הם תהו האם מדובר בחיית מחמד לא רצויה שננטשה על ידי בעליה. כשהגיעו למקום והתקרבו אל העץ - הם מצאו שבכלל לא מדובר בעוף או בזוחל, אלא במשהו אחר לגמרי.

מזהים מה זה?

בפסוט הויראלי נכתב שצוות נשלח למקום כדי לבדוק את היצור המסתורי מכיוון שהם הניחו שאם אכן מדובר בזוחל טרופי, הוא ככל הנראה מת ולכן נותר חסר תנועה על העץ.

כשהצוות הגיע למקום הם אכן הבחינו לאחר זמן מה ב"יצור "וב"עורו החום הנוצץ בשמש". לאחר בדיקה נוספת, הצוות קלט שהיצור ללא ראש וללא גפיים. "כשהסתכלנו מקרוב, למסכן לא היו רגליים או ראש. ידענו כבר שאנחנו לא יכולים לעזור לו", כתבו אנשי האירגון בפייסבוק.

לאחר בחינה מהירה הצוות שהגיע למקום קבע שהחיה המסתורית חסרת הראש והגפיים ש"הסתתרה" בעץ הלילך היא למעשה... קרואסון, שנזרק מהחלון ככל הנראה כדי להאכיל יונים.

עוד בוואלה!

מצאה עכביש עצום באמבטיה ושאלה בתמימות: "להוריד אותו או להיכנס להתקלח?"

לכתבה המלאה
גיף קרואסון שוקולד. Giphy
זה כל מה שזה היה... קרואסון - ועכשיו אנחנו רעבים/Giphy

על פי "המירור", הפקח אדם לקח זאת בהומור ומסר בתגובה: "קשה לסייע למשהו שנאפה בעבר. הוא כמעט זז, הוא התכונן לפלוש, הוא התחיל להיראות כמו צאצא דרקון".

בפוסט של ארגון ההצלה קראו לציבור להמשיך לגלות עירנות ולדווח על כל חשש לפגיעה ברווחת בעלי חיים, גם אם יתברר בסוף שמדובר בקריאות שווא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully