וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאה עכביש עצום באמבטיה ושאלה בתמימות: "להוריד אותו או להיכנס להתקלח?"

עודכן לאחרונה: 17.4.2021 / 23:47

תושבת פרת', אוסטרליה, מצאה עכביש צייד ענק תלוי בתקרת האמבטיה ושאלה את גולשי פייסבוק האם להזיז אותו או להיכנס להתקלח כשהוא עדיין שם. ברשת נחרדו רק מהמחשבה שהעכביש יפול לה על הכתף כשתתקלח וניסו לשכנע אותה להזיז אותו

עכביש הצייד (מברישן) על קיר אמבטיה/REDDIT

קאתי קוקס, תושבת פרת', אוסטרליה, פנתה לרשת בשאלה משונה הקשורה לסיטואציה מטרידה בה נתקלה. היא מצאה עכביש צייד (מברישן) גדול על קיר האמבטיה שלה, צמוד לתקרה, צילמה אותו ופרסמה את התמונה בפייסבוק לצד השאלה: "האם כדאי להעביר אותו למקום אחר או להיכנס להתקלח כשהוא עדיין שם?". מן הסתם שרק המחשבה על מקלחת משותפת עם העכביש עוררה חלחלה בקרב הגולשים שלא רק ביקשו - אלא דרשו ממנה שלא תעשה זאת.

קוקס פרסמה תמונת תקריב של עכביש הצייד ממין נקבה בקבוצת פייסבוק לזיהוי עכבישים לצורך קבלת חוות דעת. על אף שנרתעה מהיצור בעל 8 הרגליים, קוקס שאלה האם כדאי לה להזיז אותו. "מצאתי במקלחת את מה שאני מאמינה שהוא עכביש צייד יפייפה", כתבה בפוסט, "הוא לא נפגע, אך האם עליי להעביר אותו למקום אחר? לידיעתכם, הלב שלי דופק רק מהמחשבה על זה".

המשתמשים תהו מדוע היא נרתעת יותר מהמחשבה להעביר אותו מאשר מהאפשרות להתקלח איתו והסכימו שהיא צריכה להזיז את העכביש מהמקלחת לפני שתכנס להתקלח מכיוון שהאדים עלולים לגרום לעכביש לאבד את האחיזה ולהחליק מהקיר הישר עליה. "כדאי לך להעביר אותו למקום אחר", כתב לה משתמש אחד ואחר הוסיף: "אני לא יכול לדמיין משהו יותר מחריד מזה שהוא יאבד את האחיזה על הקיר ויפול על הכתף שלך במקלחת".

עכביש צייד נמצא באמבטיה של תושבת פרת'. Facebook / Cathy Cox, צילום מסך
מה אתם אומרים? להיכנס להתקלח?/צילום מסך, Facebook / Cathy Cox

בתגובות רבות הביעו הצופים את הפחד מגודלו של העכביש, אך מאוחר יותר קוקס פרסמה הבהרה. לדבריה, היא ביצעה תקריב לתמונה ולכן העכביש נראה כל כך גדול. למעשה, גודלו האמיתי של העכביש הוא "רק" 4.5 ס"מ, נתון עדיין מצמרר אך פחות מהמפלצת שתיארנו שהוא.

"נראה שהעכביש בגודל של כדורסל. לא הייתי נוגע בו", כתב אחד לפני שגילה את גודלו האמיתי של העכביש והוסיף: "העכביש לקח את השליטה על המקלחת שלך. את יכולה להתקלח עם צינור בגינה במקום". אחד התלוצץ על הנתון ששיתפה: "אני מעריך מאוד שאמרת שאורכו כ-4 וחצי ס"מ, אבל תהיתי אם את תועילי בטובך למדוד גם את ההיקף שלו רק כדי שנלמד?". קוקס השיבה בהומור: "בטח אין בעיה. אני מעדיפה לנעוץ לעצמי סיכות בעיניים". משתמש נוסף כתב: "וואו, למה זה נראה כאילו הוא יכול בעצמו לפתוח את המים במקלחת ולעשות מקלחת מהירה?" ואחר יצר מם המשווה את גודל העכביש לפיל.

עכביש צייד נמצא באמבטיה של תושבת פרת'. Facebook / Cathy Cox, צילום מסך
"תתקלחי עם הצינור בגינה במקום"/צילום מסך, Facebook / Cathy Cox

כדי להכניס את הצופים לפרופורציה, קוקס פרסמה תמונה נוספת של העכביש, הפעם מרחוק כדי להציג את ממדיו בפועל. היא הסבירה כי עשתה זום לתמונה המקורית כדי שהמשתמשים בקבוצה יוכלו לסייע לה בזיהוי הזן שלו. עכבישי ציידים (מברישניים) אינם תוקפניים או מסוכנים לבני האדם, אך כי בעבר נרשמו מקרים של מברישניים שנשכו בני אדם, בעיקר נקבות שהגנו בחירוף נפש על שק הביצים ועל צאצאיהן אל מול מה שנתפש על ידן כאיום.

מרחוק זה פחות מפחיד? לא ממש

עכביש צייד נמצא באמבטיה של תושבת פרת'. Facebook / Cathy Cox, צילום מסך
עכביש צייד נמצא באמבטיה של תושבת פרת'/צילום מסך, Facebook / Cathy Cox

עכבישי הציד, שחיים בכל מקום בעולם, מפורסמים בזכות גודלם העצום, כשמוטת הרגליים שלהם יכולה להגיע עד לגודל של 30 סנטימטרים. הם ארסיים ויכולים לגרום לכאב גדול בכל נשיכה, אבל לא מסוכנים כמו שהם נראים. המומחים טוענים שהם ממעטים לתקוף ויעדיפו לברוח כשהם מרגישים איום. בכל מקרה, אתם לא הייתם רוצים להיתקל בעכביש כזה בבית שלכם, האמינו לנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully