וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות השתתפו במרוץ לזכרו של עידו אביגל: "דודק'ה היה מתרגש"

עודכן לאחרונה: 1.7.2021 / 21:52

הורים וילדים רבים לקחו חלק במרוץ שנערך בשדרות לזכרו של בן ה-6 שנהרג במבצע שומר החומות לאחר שרסיסי רקטה חדרו לחלון הממ"ד בו שהה. "תודה על התמיכה, זה מחזק מאוד. דודק'ה השאיר לנו צוואה - ערבות הדדית ולוודא שהאנשים בעוטף יהיו מוגנים", אמרה אמו

בווידאו: מאות השתתפו במרוץ לזכרו של עידו אביגל/מערכת וואלה!

מאות ילדים והוריהם השתתפו היום (חמישי) במרוץ בשדרות שנערך לזכרו של עידו אביגל בן ה-6 שנהרג בחודש שעבר במהלך מבצע "שומר החומות", לאחר שרקטה פגעה בבניין מגוריו, ורסיסים חדרו דרך חלון הממ"ד בו שהה וכתוצאה מכך נפגע ומת במקום. המשתתפים, ביניהם הוריו של עידו, אסף ושני יחד עם בתם תהל וכמה בני דודים של המשפחה, לקחו חלק במקצה "האפרוחים" במרוץ.

"שלום לכולם, קודם כל אני רוצה לומר תודה לכל מי שהתפלל עבורנו. תודה לכולם על התמיכה והעטיפה, זה מחזק אותנו מאוד", אמרה אמו של עידו שני. "אם דודק'ה היה בחיים הוא היה מתרגש מאוד מהאכפתיות של עם ישראל".

משפחתו וחבריו של עידו אביגל במירוץ הלילה של שדרות-שער הנגב. יניר יגנה
מאות משתתפים במרוץ לזכרו של עידו, שדרות. היום/יניר יגנה
משפחתו של עידו אביגל במירוץ הלילה של שדרות-שער הנגב. יניר יגנה
אמו של אביגל במרוץ. היום/יניר יגנה

לדבריה, "דודק'ה השאיר לנו שלוש צוואות לא כתובות, צוואה בטחונית - לוודא שאנשים בעוטף יהיו מוגנים, צוואה הורית-משפחתית - כשלימד אותנו להיות הורים טובים יותר, ואני מנסה להעביר את זה דרך הדף שפתחנו לו 'דודק'ה ילד של אהבה'. וצוואה חברתית - דודק'ה היה רוצה לראות את הערבות ההדדית של עם ישראל. מאחלת שכולנו נדע להפיץ אהבת חינם ולעשות ואהבת לרעך כמוך, גם אם הוא לא כמוך".

באירוע רב המשתתפים, נכחו גם ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, ראש מועצת הנגב, אופיר ליבנשטיין ומפקד אוגדת עזה, תת אלוף נמרוד אלוני. "משמח ומרגש לראות מאות רצות ורצים מכל הארץ עוטפים את שדרות באהבה ומכירים אותה דרך הרגליים. אני מודה למשפחות אביגל ואברג'יל על ההיענות לקחת חלק ולהיות איתנו בערב הזה", אמר דוידי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully