וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידו בן ה-6 שנהרג מפגיעת הרקטה מובא למנוחות: "סליחה שלא הגנתי עליך"

עודכן לאחרונה: 14.5.2021 / 13:56

מאות מלווים למנוחות את עידו אביגל, שנפגע מרסיס רקטה שפגעה בבית סמוך, ושחדר דרך חלון הממ"ד שבו שהה. אמו של עידו נפצעה ואושפזה כשהיא מורדמת ומונשמת בבית החולים סורוקה שבבאר שבע. אביו ספד לו: "אני מקווה שזאת הפעם האחרונה שאבות קוברים בנים"

עידו אביגל בן 6 משדרות שנהרג מפגיעת רקטה. באדיבות המשפחה
עידו אביגל/באדיבות המשפחה

מאות בני אדם הגיעו היום (שישי) כדי להיפרד מעידו אביגל, בן ה-6 שנהרג שלשום מפגיעת רקטה בבית בשדרות. עידו בן השש נפגע מרסיס רקטה שפגעה בבית סמוך, ושחדר דרך חלון הממ"ד שבו שהה. אמו של עידו נפצעה ואושפזה כשהיא מורדמת בבית החולים סורוקה שבבאר שבע.

אביו של עידו, אסף, ספד לו. "לפני חודש אמרתי לשני שאני רוצה לראות אותך גדל. עידו רציתי לבקש סליחה שלא הגנתי עליך. סליחה שלא חטפתי את הרסיס במקומך. לפני כמה ימים שאלת אותי מה יקרה, אם יהיה צבע אדום ונהיה בחוץ אמרתי שאני אגן עליך, שיקרתי", אמר.

"אימא שלך ואשתי האהובה, שני, הגנה עליך כמו לביאה. היא תמיד הגנה עליך. לפני כמה חודשיים דיברנו עליך ואמרנו שאתה ילד מיוחד, אינטלגנציה ונשמה מיוחדת. עידו, אני עצוב שלא הקדשתי לך יותר זמן, סליחה דודקה שלא אהיה איתך עוד. זה תמיד יהיה לי חור בלב. חבקו את הילדים שלכם המון, תהיו איתם, כל השאר הבל הבלים. זה המסר של דודקה. אני הבנתי את זה מאוחר, אני מקווה שזאת הפעם האחרונה שאבות קוברים בנים. אהוב נפשי שמור עלינו מלמעלה".

הבנין בו נהרג הילד עידו אביגל, שדרות, 13 במאי 2021. יניר יגנה
פגיעת הרקטה שממנה נהרג אביגל/יניר יגנה

"ילד מלא שמחה וחיוך בלתי נגמר", ספדה הדודה עדי, "זכינו בך לחמש שנים, חמש שנים של אהבה ללא גבולות, עם סקרנות, ילד מושלם שגרם נחת לכולנו. אנחנו שני לילות בלעדיך וזה קשה מנשוא. לפני כמה זמן התרגשנו, והיית אמור להיות שושבין בחתונה שלי ועשינו חזרות - ואז אמרת לי 'אני לא אהיה בחתונה שלך', עכשיו אני מבינה למה התכוונת". עד, שהתגוררה בדירה שבה התפוצצה הרקטה, הוסיפה: "סליחה שלא הצלחתי להגן עליך בבית שלי".

עוד בוואלה!

אביו של עידו שנהרג מרקטה בשדרות: "קרה לנו אסון, לא יודעים איך נספר לאמו"

לכתבה המלאה

"אסון גדול נפל עלינו"', אמר אביו אסף לאחר התקרית. "אנחנו לא מעכלים שאנחנו בסיטואציה שהורים צריכים לקבור את בנם. מקווים שהוא יהיה הקורבן האחרון. אשתי עדיין לא יודעת כי היא מונשמת ומורדמת, לא יודע איך לספר לה".

"הייתה אזעקת צבע אדום ורצנו כולנו לממ"ד", שחזר דודו של עידו, אביחי, שבדירתו התרחשה התקרית. "שמענו פיצוץ ואז הרסיס חדר דרך חלון הממ"ד והרקטה פגעה בבית סמוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully