וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט: "החפיפה עם נתניהו הייתה קצרה, אבל העשור האחרון חפף אותנו היטב"

שני פרומקין

23.6.2021 / 0:12

בכנס שיועד לפעילי ימינה, אמר בנט כי הממשלה תחזיק ארבע שנים, וכי על אף שתכנן להקים ממשלת ימין, האילוץ הפך להזדמנות גדולה. "איש שמאל אינו אויב, איש ימין הוא לא פאשיסט", הבהיר. שקד: "משרד הפנים הוא כמו חנות ממתקים"

ראש הממשלה נפתלי בנט נאם הערב (רביעי) בכנס שנועד עבור פעילי ימינה, ואמר כי הממשלה תחזיק ארבע וחצי שנים. נאומו של בנט, כמו נאומיהם של חברי הכנסת במפלגתו, הביעו קו אחיד של אופטימיות מוחלטת כלפי הממשלה וכן של המחויבות המלאה שלהם למען הצלחתה - על אף שציינו את רצונם המקורי להקים ממשלת ימין. "האילוץ הפך להזדמנות", אמר בנט, והוסיף "לא עוד פוליטיקה, אלא פעולה. לא עוד אני, אלא אנחנו".

כ-150 פעילים הגיעו אל הכנס, שהתקיים תחת הכותרת "יש ממשלה והגיע הזמן לחגוג", בנט סיפר אודות היום שלמחרת השבעת הממשלה: "הגעתי לחפיפה שהיתה קצרה. אבל העשור האחרון חפף אותנו היטב. כשקודמי, יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, יצא מהחדר - נשארתי לבד, והתיישבתי על כסא ראש הממשלה. לא הרגשתי גאווה ולא כבוד, אלא עומס כבד מאוד שנוחת אט אט על הכתפיים. נטל, חובה ושליחות לקיים ולחזק את המדינה היהודית בארץ ישראל".

כנס פעילים של ימינה 23 ביוני 2021. -, צילום מסך
האילוץ המקורי הפך להזדמנות. בנט בכנס פעילי ימינה, הערב/צילום מסך, -

"איש שמאל הוא לא אויב, איש ימין הוא לא פאשיסט", ראש הממשלה הדגיש, בהתייחס לפילוג בחברה הישראלית בכלל, ובפרט לנושא המתקפות שמפלגתו ספגה מאז החליטה להצטרף ליו"ר יש עתיד יאיר לפיד ולהקים את ממשלת השינוי. "אנחנו בזירה נאבקים ועובדים - ומהצד זורקים עלינו מטח ביקורת וצעקות וקללות. הם יצעקו - אנחנו נעשה, ולאט לאט הציבור יבין עוד ועוד שזאת הדרך הנכונה. כולנו עם אחד".

"צריך לומר את האמת - זה התחיל לפני לא מעט שנים, עברנו עליות ומורדות", בנט סיפר על ה"מסע הקשה" שחווה בדרך להקמת הממשלה. "לפני שנתיים בערך, עמדנו בבניין בבני ברק וספרנו פתקים. הרבה פעמים צוחקים עלינו, אבל אני גאה בזה כי אנחנו לא מוותרים על המדינה שלנו, והמסע רק התחיל", סיכם.

עוד בוואלה!

אחרי שהצביע נגד הממשלה: ח"כ שיקלי נפגש עם נתניהו

לכתבה המלאה
בווידאו: מפגינים עומדים מחוץ לכנס פעילי ימינה/מערכת וואלה!
כנס פעילים של ימינה 23 ביוני 2021. -, צילום מסך
"משרד הפנים הוא כמו חנות ממתקים".שקד. אמש/צילום מסך, -

"הקמנו ממשלת ימין", הכריז ח"כ אביר קארה, בעוד השר לשירותי דת מתן כהנא הדגיש כי משרדו יהפוך את ישראל להיות "עם זהות יהודית חזקה יותר". על הממשלה החדשה כהנא הוסיף כי "אם יש משהו שלא הצלחנו לפתור 73 שנה - כנראה שאפשר לדלג עליו עוד כמה שנים קדימה כדי שהממשלה הזו תצליח". בנט אף ציין כי בתכנית המשרד לשירותי דת "לעשות כשרות שעובדת עם בעלי המסעדות כמו שצריך".

בדברים שנשאה שקד, הזכירה כי היא ובנט שותפים משנת 2006: "עד יום שני הוא היה בשבילי נפתלי. מיום שני הוא ראש הממשלה". היא עוד ציינה את חיבורה המהיר לתפקיד החדש בו היא צפויה לכהן בשנתיים הבאות, כשהשוותה את משרד הפנים ל"חנות ממתקים". גם שקד שיתפה על הליך הקמת הממשלה המורכב, אותו תיארה כ"קשה מאוד", אך סיכמה כי "אם לא היינו עושים את זה - היינו עכשיו בחוגי בית, מכינים סרטונים ושלטים בקמפיין. במקום זה בנט הוא ראש הממשלה והוא מנהל את מדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully