וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהצביע נגד הממשלה: ח"כ שיקלי נפגש עם נתניהו

עודכן לאחרונה: 17.6.2021 / 9:59

השניים דנו בין היתר על האפשרות ששיקלי יתמודד ברשימת הליכוד בבחירות הבאות, אך לא צוין אם ההצעה כוללת שריון מקום ברשימה. שיקלי מר כי טרם גיבש החלטה בנושא. "זאת הייתה פגישת היכרות שבה רציתי להכיר תודה לנתניהו על מילותיו החמות בנאומו במליאה"

ח"כ עמיחי שיקלי (ימינה) נפגש אמש (רביעי) עם יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו. בין היתר, דנו השניים באפשרות כי שיקלי יתמודד ברשימת הליכוד בבחירות הבאות. שיקלי אישר כי "זו אחת האפשרויות" אך לא מסר אם מדובר באפשרות של שריון מקום ספציפי ברשימה, וכי הוא טרם גיבש החלטה סופית בנושא. "זאת הייתה פגישת היכרות, בה רציתי להכיר תודה לנתניהו על מילותיו החמות בנאומו במליאה, אמר.

שיקלי, שהצביע נגד הקמת ממשלת האחדות בתחילת השבוע, לא הסתיר את מורת רוחו מהחלטת מפלגתו להצטרף לממשלה. על אף שבתחילה פרסם כי הוא יתמוך במהלך כזה, וכתב בטוויטר כי "אני עם נפתלי ומאחוריו במאמצים להקמת ממשלה - ממשלת ימין תחילה ואם זה לא מסתייע אז ממשלת אחדות. סומך על נפתלי ומהלכיו מלא-מלא. בקיצור - אנחנו אגרוף אחד. נקסט", בהמשך הוא יצא נגד המהלך וכתב כי "שלא תהיינה אי הבנות, אצביע נגד הקמת ממשלה יחד עם המשותפת ומרצ בדיוק כפי שהתחייבנו לבוחר. יום נעים", ואכן הצביע נגד הממשלה.

עמיחי שיקלי, 2 ביוני 2021. ראובן קסטרו
דן עם נתניהו באפשרות להצטרף לליכוד. ח"כ עמיחי שיקלי/ראובן קסטרו

מוקדם יותר השבוע כתב שיקלי בחשבון הטוויטר שלי כי יו"ר מפלגת הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה, הוא "אויב של מדינת ישראל, מקומו בכלא ולא בכנסת". עוד הוסיף כי "אף מדינה שפויה לא יכולה לקבל קריאה להתקוממות אלימה ללא תגובה מוחצת". עוד דרש לשלול את חסינותו ולפתוח בחקירה פלילית נגדו ב"עוון המרדה והסתה", לדבריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully