וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גיליתי שהבן שלי הוא בעצם דוד שלי - כי חברה שלי בגדה בי עם סבי"

26.6.2021 / 23:05

משפחה זה דבר מסובך, אבל על כזה דבר עוד לא שמענו: גבר חשף בסרטון (בו צפו מעל ל-11 מיליון איש) שגילה שבת הזוג שלו ניהלה רומן ממושך עם סבא שלו והביאה ילד שהוא חשב שהוא שלו. הגולשים היו המומים וגם אנחנו

משפחה יכולה להיות דבר מסובך מאוד, במיוחד כשבני הזוג פרודים או שישנה אי נאמנות סמויה ביניהם. אבל מקרה מסובך כמו שחשף גולש הטיקטוק @stacks1400 הותיר את העוקבים המומים וגם אותנו. מה כל כך מסובך אתם שואלים? ובכן, מסתבר שהוא גילה שמי שהוא חשב שהוא הבן שלו הוא למעשה דוד שלו.

סמיר סימפסון ביי העלה סרטון שבו הוא ממרר בבכי וחושף שבת הזוג שלו, שהיא גם האמא של הילד שלו, ניהלה רומן עם סבא שלו בזמן שהם חיו איתו באותו בית. "גיליתי שהבן שלי הוא בכלל הדוד שלי", הוא כתב, סבא שלי הזד* עם חברה שלי בכל הזמן הזה שגרנו איתו".

גילה שהבן שלו הוא בעצם הדוד שלו. @stacks, צילום מסך
גילה שהבן שלו הוא בעצם הדוד שלו/צילום מסך, @stacks

"אני לא מאמין שציפיתי ליותר מגבר שהייתה לו משפחה אחרת מעבר לפינה", הוא כתב ורמז למעשה שלסבא שלו כבר יש היסטוריה של אי נאמנות במשפחה ובראיון ל-Dailydot אפילו אמר שהיו לו מקרים דומים בהם ניהל מערכות יחסית עם בנות זוג של חברי משפחה אחרים.

לא פחות מ-11.5 מיליון איש צפו בסרטון שלו ורובם ניסו לעודד אותו, אבל הרבה גם ביקשו עוד פרטים לגבי המקרה ואיך זה קרה מבלי שהוא ידע.

עוד בוואלה!

"ככה גיליתי שכל חיי היו שקר - ונחטפתי כשהייתי תינוקת"

לכתבה המלאה

ככה הוא גילה את זה

הוא סיפר שהוא רצה להשתמש בטלפון הנייד של חברה שלו בזמן שהיא הלכה להתקלח כשלפתע קפצה הודעה מסבא שלו - ואז הוא גילה התכתבויות מיניות בין השניים והחלפת תמונות שנמשכו שנים.

בסרטון נוסף שהוא העלה, הוא הבטיח להתייחס לילד כמו לבן שלו ושהיחסים ביניהם לא ישתנו רק בגלל שהוא גילה על הרומן של החברה שלו, אולם לאחר מכן סיפר שלא הצליח לעמוד בזה ושהקשר בינהם נותק וציין ש"זה בסדר. אני רגוע. יש לי עוד כמה ילדים". בנוסף הוא אמר שאין לו כל כוונה לערוך בדיקת אבהות כיוון שלדבריו "אין בזה צורך" והבהיר שהוא ניתק גם כל קשר עם סבו ועם בת הזוג לשעבר.

  • עוד באותו נושא:
  • סבא
  • משפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully