וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ככה גיליתי שכל חיי היו שקר - ונחטפתי כשהייתי תינוקת"

עודכן לאחרונה: 16.6.2021 / 0:09

משתמשת טיקטוק שיתפה את סיפורה העוצר נשימה - כשרק בגיל 26 נודע לה שלמעשה נחטפה כשהייתה תינוקת - ועוד על ידי הוריה המאמצים. כשניגשה להתעמת איתם גילתה את האמת המטרידה

גילתה שכל חייה היו שקר ושהיא נחטפה כתינוקת/@thebeardedmom.

משתמשת טיקטוק שיתפה את סיפור חייה יוצא הדופן בסרטון שהפך לוויראלי. לדבריה היא גילתה רק בגיל 26 שכל חייה היו שקר ושלמעשה נחטפה כשהייתה תינוקת - ועוד על ידי הוריה המאמצים שלא אמרו לה מילה על כך מעולם.

הגולשת, שקוראת לעצמה בטיקטוק @thebeardedmom היא תושבת ארה"ב בת 42 והיא שיתפה את סיפורה בסרטון קצר שכותרתו: "איך נודע לי שנחטפתי". היא הסבירה כי ידעה שהיא מאומצת, אך רק כשחייה התאזנו, בגיל 26, היא החליטה לברר מידע על עברה - ונדהמה.

הנה סיפורה המלא:

היא אומרת בסרטון: "אני חושבת שהייתי בערך בת 26, הייתי במקום בריא בפעם הראשונה בחיי, עמדתי להתחתן והיו לי שני ילדים. הנחתי שהדרך המהירה ביותר לאתר את אמי הביולוגית תהיה חיפוש עברה הפלילי. אני לא יודעת מה דחף אותי להתקשר למחלקת השריף בעיר שנולדתי, זה נראה הגיוני באותה תקופה. התקשרתי למחלקת השריף, נתתי להם את המידע שיש לי, השריף החל מאוד להתעניין בי, במידע האישי שלי ואחרי כמה דקות של שיחה על עצמי, הוא ביקש ממני לשבת. היה לו מה להגיד לי".

היא סיפרה: "התיישבתי, הוא אמר לי שהוא לא מוצא שום מידע על אמי, אבל שאני רשומה כנעדרת. למעשה אני נעדרת מאז 1980. הייתה חקירה משטרתית בזמנו שלא הייתה לי גישה אליה כי הרשומות הועברו לארכיון, אבל נחטפתי. אז כן, יום קשה".

@thebeardedmom

I love my tt family!! what a journey this is!

♬ original sound - bearded mom

בסדרה של 15 סרטונים נוספים היא שיתפה את הסיפור במלואו. מסתבר שכשהייתה תינוקת אמה הביולוגית מכרה אותה להוריה המאמצים, "החוטפים" שלה. לסבתה לא היה מושג שבתה מכרה את התינוקת, אז היא דיווחה עליה במשטרה כנעדרת. האם החליטה לשתף פעולה עם הדאגה של הסבתא וסיפרה שאכן נחטפה, אם כי זה כלל לא מה שקרה.

אלפים הגיבו לסרטון. "למשטרה הייתה חתיכת רכילות לספר לך", כתב אחד ואחר הוסיף: "וואו, אני לא יכול לדמיין בכלל מה עבר עליך באותם רגעים.... זה כאילו 26 שנים מחייך היו שקר". אחרת הוסיפה: "אני כל כך מצטערת שזה קרה לך אבל אני שמחה שידעת להתמודד עם זה ושאת בסדר גמור".

עדכון מצד האבא הביולוגי

היא סיפרה שלא קיבלה כל עזרה מגורמים במשטרה בניסיונותיה למצוא את אמה הביולוגית, ולכן החלה לחפש בעצמה בעזרת בלש פרטי, שעזר לה להתאחד עם משפחת אמה, אולם לאחר מספר שנים בהן ניסתה ליצור איתם סוג של מערכת יחסים היא כשלה והקשר נותק.

בעדכון האחרון שלה היא שיתפה שבזכות הפרסום הויראלי של סיפורה היא בדיוק יצרה קשר עם מישהו שטוען שהוא אביה הביולוגי והם עומדים לעבור בדיקת DNA משותפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully