וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגע המביך שזוג מגלה בשידור חי ששניהם בגדו - הוא עם חברתה הטובה ביותר והיא עם אחיו

22.11.2018 / 8:37

במסגרת פינת "האם אני הסקס הכי טוב שלך?" בתכנית רדיו אוסטרלית התבקשה המאזינה - שבגדה בחבר שלה עם אחיו - להתקשר לחבר ולשאול אותו אם היא הייתה הסקס הכי טוב שלו. היא הופתעה לגלות שגם הוא בגד בה עם חברתה הטובה ביותר - ושהיא הייתה הסקס הכי טוב שלו

התגובה המפתיעה של החברה שנתפסה במיטה עם גבר זר/LIVELEAK

בסרטון - גבר שתפס את חברתו בוגדת בו וצילם הכל

איזבל, תושבת סידני, אוסטרליה, עלתה לשידור בתכנית הרדיו הפופולרית של קייל וג'קי או - כדי לזכות בפרס כספי של 1,000 דולר אוסטרלי (כ-2,700 שקלים) במסגרת הפינה "האם אני הסקס הכי טוב שהיה לך?". כדי לזכות בפרס היה עליה להתקשר לאקס שלה, פיל - בו בגדה עם אחיו - ולשאול אותו האם היא הייתה הסקס הכי טוב שלו. פיל, שחשד שאיזבל בגדה בו, קיבל אישור לכך לראשונה בשידור חי, אולם כשנשאל אם היא הייתה הסקס הכי טוב שלו - הוא השיב: "לא, זו הייתה החברה הכי טוב שלה". יש נקמה מתוקה מזאת?

איזבל, שכל הזמן הזה הסתובבה עם רגשות אשם שבגדה בחבר שלה עם אחיו, התקשתה לעכל את הבשורה. למרות שהיא עצמה בגדה בו, היא הגיבה בזעם כששמעה שהוא עשה לה את אותו הדבר. השניים יצאו לסירוגין במשך שנה עד שנפרדו לפני כשישה חודשים. היא מעולם לא הודתה בפניו ששכבה עם אחיו, אולם הוא מצא את החזיה שלה בחדר של אחיו והבין לבד שמשהו נרקם שם בינהם. הוא נפרד ממנה זמן קצר לאחר מכן. איזבל סיפרה בשידור חי "תמיד היינו רבים ומשלימים ואחיו היה מאוד נחמד אליי".

זוג חשף בשידור חי שבגד אחד בשני. פייסבוק, צילום מסך
מגישי הרדיו ההמומיים מהזוג שחשף בשידור חי שבגד אחד בשני/צילום מסך, פייסבוק

עוד בנושא:

  • עוד באותו נושא:
  • בגידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully