וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגיה: חייל שאיים על מומחה לחיסונים נמצא מת בתום מצוד

יורגן קונינגס היה ברשימת איומי הטרור בשל עמדותיו, והוא איים לפגוע במומחה לווירוסים ובמשפחתו. מאז שעזב את ביתו לפני חודש עם תחמושת רבה, כולל נ"ט, התנהלו חיפושים נרחבים אחריו, עד שגופתו אותרה ביער במזרח המדינה

חייל בחיפושים אחרי חייל ימני קיצוני שנמלט עם נשק, בלגיה, 4 ביוני 2021. רויטרס
חייל משתתף בחיפושים אחרי קונינגס, בתחילת החודש/רויטרס

משטרת בלגיה איתרה היום (ראשון) את גופתו של חייל נמלט, שנעדר מאז החודש שעבר עם מצבור כלי נשק אחרי שאיים על מומחה לווירוסים ועל משפחתו - כך מסרה לשכת התביעה הפדרלית של בלגיה. היא אמרה כי הוא ככל הנראה שם קץ לחייו עם כלי נשק, אך ייעשו בדיקות נוספות כדי לקבוע באופן רשמי את נסיבות מותו.

המשטרה פתחה במצוד נרחב אחרי יורגן קונינגס, בן 46, אחרי שיצא מביתו ליד גבול הולנד ב-17 במאי, כשהוא חמוש בין היתר בטילי נ"ט שאותם גנב מבסיס. הוא איים לפגוע בווירולוג מארק ואן רנסט בשל תמיכתו בחיסונים נגד נגיף הקורונה. בעקבות זאת, המומחה ומשפחתו הועברו למקום בטוח.

גופתו אותרה ביער בדיסרבוס שבמזרח המדינה על ידי ראש עיר של עיירה סמוכה שהזעיק את המשטרה אחרי שהבחין בריח חריג במהלך רכיבה על אופניו. קונינגס, שהיה צלף מיומן, הוכנס לרשימת המעקב אחר טרור בפברואר בעקבות איומים על אנשי ציבור והתבטאויות גזעניות שפרסם בפייסבוק. הוא נענש משמעתית, אך הוא עדיין הורשה לעבוד עם כלי נשק.

  • עוד באותו נושא:
  • בלגיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully