וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה: גופת סטודנטית אמריקנית שנרצחה נמצאה ביער

הרשויות איתרו גופה בפאתי העיר ניזנ'י נובגורוד בתום חיפושים נרחבים אחר קתרין סרו בת ה-34, שהחלו עם כניסתה לרכב לא מזוהה בשבוע שעבר. החשוד ברצח הורשע בעבר ב"פשעים חמורים". אמה: "היא כתבה לי שהיא במכונית עם אדם זר והיא מקווה שהיא לא נחטפה"

קתרין סרו, סטודנטית אמריקנית שנרצחה ברוסיה. טוויטר, צילום מסך
תכננה לעסוק בעריכת דין בענייני הגירה. קתרין סרו/צילום מסך, טוויטר

הרשויות ברוסיה עצרו אתמול (שבת) אדם בחשד שרצח סטודנטית אמריקנית, שגופתה נמצאה באזור מיוער בפאתי העיר ניזנ'י נובגורוד. הסטודנטית, קתרין סרו בת ה-34, נעלמה בשבוע שעבר אחרי שנכנסה לרכב בלתי מזוהה. היא עברה להתגורר במדינה ב-2019, במסגרת לימודי משפטים באוניברסיטה המקומית בעיר שנמצא כ-420 ק"מ ממזרח למוסקבה.

אתמול, הוועדה החוקרת, האחראית לחקירת פשעים משמעותיים ברוסיה, אמרה כי היא "איתרה" את הסטודנטית הזרה בתום חיפושים נרחבים. לפי ההודעה, החשוד בן ה-50 הורשע בעבר ב"פשעים חמורים במיוחד".

החוקרים אמרו כי התקשורת האחרונה שלה הייתה עם אמה, קצת אחרי השעה 18:30 ביום שישי. היא אמרה לה כי היא נמצאת ברכב לא מזוהה. אמה, בסי, סיפרה לתקשורת האמריקנית כי בתה שלחה לה מסרון שבו כתבה: "אני במכונית עם אדם זר. אני מקווה שלא נחטפתי". לדבריה, "אלו היו הדברים האחרונים שהיא כתבה". האם הוסיפה כי היא קיוותה שבתה תיחלץ בשלום משום שהיא שירתה בחיל הנחתים ונשלחה לאפגניסטן.

צוותי חיפוש ומתנדבים חיפשו אחריה באזור מיוער בפאתי העיר, שם אותר האות הסלולרי האחרון שלה. אמה סיפרה כי בתה מיהרה לחזור למרפאה כדי להסדיר תשלום, וייתכן שהיא לקחה טרמפ עם מכונית חולפת ולא המתינה לנסיעה דרך "אובר". קתרין תכננה לשוב לארצות הברית כדי לעבוד בתור עורכת דין לענייני הגירה.

שגרירות ארצות הברית במוסקבה אישרה את מותה ואמרה כי היא "עוקבת מקרוב" אחרי החקירה של הרשויות ברוסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully