וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט: "אתה לא עיתונאי. אתה עבריין מין"; מגל: "לא ישבתי בכלא, בניגוד אלייך"

עודכן לאחרונה: 20.6.2021 / 13:13

ראש הממשלה לשעבר עלה לשידור ב־103FM, אך הריאיון הידרדר במהירות לחילופי האשמות. אולמרט כינה את מגל "הדובר של משפחת נתניהו" וקרא לו "להפסיק ללכלך ולזרוע שקרים. פיניתי את בלפור תוך שבוע מסיום כהונתי". מגל השיב אש: "אתה אובססיבי ומקנא בנתניהו"

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט התראיין הבוקר (ראשון) לתוכנית הרדיו של בן כספית וינון מגל ב-103FM וכינה את מגל "עבריין מין". מגל השיב כי אולמרט "שקרן, קשקשן, אידיוט וזה הכל. אתה אובססיבי ומלא קנאה בנתניהו". אולמרט לא נשאר חייב ואמר למגל כי הוא "לא עיתונאי, ולא קרוב להיות עיתונאי. אתה גס, שטחי, חלול וחצוף". מגל ענה: "אני לפחות לא הורשעתי בבית משפט ולא ישבתי בכלא", וציין כי הוא יכול לתבוע את אולמרט על דבריו. בתגובה אמר אולמרט כי הוא ישמח לפגוש אותו בבית המשפט.

בתחילת הריאיון אמר אולמרט כי "הגיע הזמן שהדובר של משפחת נתניהו יופיע במדים של המשפחה ויפסיק ללכלך ולזרוע שקרים, רמאויות ונבזויות". אולמרט הזכיר כי כשסיים את כהונתו כראש ממשלה, הוא פינה את המעון הרשמי בבלפור תוך פחות בשבוע. "לא עניין אותי להיות שם יום אחד מיותר, ועברתי לבית החדש שבו התגוררתי במשך הרבה שנים" אמר אולמרט והוסיף כי "כל הפרסומים האחרים הם דברי נבזות והונאה. ינון מגל עושה מפיץ שקרים בערך פעם בשבוע, מתוך תשוקה שלא ניתנת לשליטה להגן על השקרן והנוכל שאי אפשר יהיה לומר יותר בעתיד הקרוב שהוא הנוכל מבלפור".

בשלב זה הפכה השיחה מריאיון לדיאלוג של השמצות והאשמות בין השניים.

מגל: מי שהורשע זה לא נתניהו.

אולמרט: תסלח לי אדוני, אני מדבר על העניין.

מגל: ישבת בכלא על עבירות שוחד.

אולמרט: אתה נותן לו יד להפצת שקרים. אתה מפיץ שקרים, אתה לא עיתונאי, לא מתקרב ללהיות עיתונאי, ולא רוצה להגיד לך במה הואשמת.

מגל: לא הורשעתי בבית משפט, בניגוד אליך. לא ישבתי בכלא, אתה עבריין מורשע. אולי קצת צניעות? תעשה חשבון נפש על העבירות שעשית. אתה איש מושחת שישב בכלא על עבריינות, אז טיפה צניעות כשאתה אומר על אחרים "מושחת". ישבת במדים בכלא, טיפת צניעות לפני שאתה קורא לנתניהו מושחת.

אולמרט: אתה עבריין מין, אל תטיף לי מוסר.

מגל: אני יכול לתבוע אותך על זה.

אולמרט: תתבע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מי שומר על ישראל עצמאית? אהוד אולמרט בראיון לדמוקרטTV

בשיתוף תנועת דרכנו
אהוד אולמרט וינון מגל. 20 ביוני 2021. מארק ישראל סלם/ג'רוזלם פוסט, אתר רשמי
חילופי האשמות קשים בתוכנית הרדיו. אולמרט ומגל/אתר רשמי, מארק ישראל סלם/ג'רוזלם פוסט

מגל המשיך להשיב אש לדברי אולמרט, וכינה אותו "שקרן, קשקשן, אתה אידיוט וזה הכול. זה מה שאפשר להגיד עליך". בתגובה לאיום כי מגל יתבע את אולמרט בבית המשפט, אמר האחרון כי הוא ישמח לפגוש את מגל בבית משפט.

מגל: "מי רוצה להיפגש איתך? אתה אדם אובססיבי וקנאתך לנתניהו העבירה אותך על דעתך, לא בדקת במה טעית, לא בדקת את עצמך. אתה רק מלכלך ומטנף במקום לעשות חשבון נפש ולהיות בשקט.

אולמרט: "היחידי שמטנף ומלכלך ועושה את זה בשירותה של משפחה אומללה של ראש ממשלה שסולק מתפקידו זה אתה. אתה לא עיתונאי, לא מתקרב להיות עיתונאי, אתה אדם גס רוח, שטחי, חלול וחצוף ולא התכוונתי לא לדבר איתך ולא להחליף איתך שום מילה משום שאינך ראוי לזה".

מגל: אז למה התקשרת?

בשלב זה ניתק אולמרט את השיחה.

אהוד אולמרט. ראובן קסטרו
כינה את ינון מגל "עבריין מין" ו-"לא מתקרב להיות עיתונאי". ראש הממשלה לשעבר אולמרט/ראובן קסטרו

בסיום השיחה ציין בן כספית, שותפו של מגל לתוכנית הרדיו היומית, כי לא כדאי לרדת לתהומות כאלה, וכי "כל זה לא יחזיר את נתניהו לבלפור". מגל השיב לכספית כי "בניגוד אליך, אצלי לא הכול מתחיל ונגמר אצלי בנתניהו". כספית ציין כי לדעתו, ההבדל בין אולמרט לנתניהו, הוא שאולמרט שילם את חובו לחברה. "אני חושב שהוא עשה חשבון נפש" ציין כספית. "הוא נלחם, אבל הוא לא ניסה לפרק את מערכת המשפט, לא התבצר בבלפור, לא גרר מדינה שלמה איתו לתהומות בלי תקציב שנתיים וחצי, סירב לחתום על עסקה שבה 1,000 רוצחים ישוחררו על חייל אחד. הוא עשה גם דברים טובים", סיכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully