וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההספד המאוחר של אמו של עידו: סליחה שאמרתי לך שבממ"ד אנחנו מוגנים

עודכן לאחרונה: 10.6.2021 / 18:24

כחודש לאחר מותו של עידו אביגל בן השש מפגיעת רסיס רקטה שחדר את חלון ממ"ד ביתו בשדרות, פרסמה אמו את ההספד לזכרו, אחרי שנעדרה מהלוויתו כשאושפזה בבית החולים. "סליחה שהגנת עלי בגופך במקום שאגן עליך. ספגת את הרסיס הארור בשביל כולנו"

כחודש לאחר מותו של עידו אביגל בן השש, שנהרג מפגיעת רסיס רקטה שחדר את חלון ממ"ד ביתו בשדרות, פרסמה היום (חמישי) אימו שני את ההספד לזכרו, אחרי שנעדרה מהלוויתו כשאושפזה בבית החולים. "סליחה שלא יכלתי להיות בהלוויה שלך", כתבה אביגל בהספד.

"סליחה שאמרתי לך שאני שומרת עליך תמיד, סליחה שאמרתי לך שבממ"ד אנחנו בטוחים ומוגנים ואפשר להמשיך לישון בשקט, או לצחוק או לשחק. לא התכוונתי לשקר לך, באמת חשבתי שתהיה מוגן. סליחה שלא הייתי חדה מספיק להזיז אותך כששמעתי את הרסיסים האחרים לפני שנכנס הרסיס הארור. לא האמנתי שזה בכלל אפשרי. סליחה שהגנת עלי בגופך במקום שאני אגן עליך. סליחה שקראתי ברכת הגומל ואבא קרא עליך קדיש", נכתב בהספד שפרסמה.

עידו אביגל בן 6 משדרות שנהרג מפגיעת רקטה. שי מכלוף, באדיבות המשפחה, עיבוד תמונה
"סליחה שקראתי ברכת הגומל ואבא קרא עליך קדיש". עידו אביגל בן השש/עיבוד תמונה, שי מכלוף, באדיבות המשפחה

ההספד המלא של שני, אימו של עידו

אימו של עידו סיפרה כי צילמה את בנה זמו לא רב לפני פגיעת הרקטה. "אתה ידעת לומר לי שזה מה שיקרה. הסרטתי אותך דקות קודם לכן ואמרת לי שיש הרבה ילדים ואנשים גדולים בחדר ושכל הממ"ד הולך להימחץ. לא השכלתי להבין את דבריך בזמן, אפילו צחקתי. סליחה שלא הבנתי שאתה נפרד ממני".

ספגת את הרסיס הארור בשביל כולנו", המשיכה אביגל, "בעצם הצלת שתי משפחות. אני מבטיחה לך שלא נבזבז בהבלים את החיים שהענקת לנו, אז אני מבקשת מכולכם, תעזרו לי להנציח את דודקה, תשמחו ותצחקו ותחבקו את הילדים שלכם, ותדעו שבכל יום שצחקתם ושמחתם, הנצחתם את דודקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully