וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר תושבת בת ים בת 21 בחשד שהתעללה בבנה הפעוט

עודכן לאחרונה: 10.6.2021 / 10:47

לפי גרסה שמסרה, גבר שגרושה שלח בעקבותיה השליך בדלי סיגריות בוערים לעגלה בה שהה הפעוט. ביהמ"ש המחוזי קבע כי גרסה זו "אינה עומדת במבחן ההיגיון", וכי יש לאפשר למשטרה להשלים את חקירתה. בעקבות כך הוארך מעצרה ב-3 ימים

מעצרה של תושבת בת ים בת 21 הוארך אמש (רביעי) בשלושה ימים, עקב חשד שהתעללה בבנה הפעוט בן השנה ושלושה חודשים. על פי החשדות נגדה, הצעירה תקפה את בנה כשכיבתה עליו סיגריות, שרטה אותו, וגרמה לו לחבלות. מפרטי החקירה עולה כי התקיפות בוצעו במהלך החודש וחצי האחרון בשתי הזדמנויות שונות.

ההחלטה להאריך את מעצרה התקבלה על ידי שופט בית המשפט המחוזי, ציון קאפח, שציין כי גרסתה של החשודה "אינה עומדת במבחן ההיגיון". לפי גרסה זו, אלמוני ששלח הגרוש של האם, השליך בדלי סיגריה בוערים לתוך עגלת הפעוט שעה שטיילה עימו, וכך הוא נפגע. השופט קבע כי יש לאפשר למשטרה להשלים את החקירה ולכן האריך את מעצרה.

אב הפעוט וגרושה של הצעירה הוא זה שהגיש נגדה את התלונה בעקבותיה נפתחה החקירה. גורמים המעורים בנושא אמרו בשיחה עם וואלה!, כי נראה שלא מדובר בתלונות שוא עקב סכסוך גירושים. כמו כן, ברשות המשטרה תמונות של החבלות על גופו של הפעוט, ואף מסמכים ממחלקת הרווחה של עיריית בת ים המצביעים על כך שהצעירה בעלת מסוכנות רבה כלפי בנה הפעוט.

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
המשטרה החליטה לערער על החלטת ביהמ"ש השלום, ששיחרר את הצעירה/ראובן קסטרו

במהלך חקירתה של הצעירה, היא הכחישה באופן גורף כי תקפה את הפעוט וכיבתה עליו סיגריות. היא הובאה שלשום בפני בית משפט השלום בתל אביב בבקשה להאריך את מעצרה בשבוע, שם סנגורה עו"ד נס בן נתן אמר בדיון, כי "היא מוכנה להתרחק מהילד לכמה ימים. אך היא מכחישה את העניין וטוענת לאלימות מצד הגרוש שלה. מדובר בבחורה צעירה ללא עבר פלילי".

שופטת בית משפט השלום כריסטניה חילו-אסעד דחתה את בקשת המשטרה ושיחררה את הצעירה בערבות עצמית, עם צו הרחקה של עשרה ימים מהפעוט ומהגרוש שלה. זאת עשתה למרות שציינה בהחלטתה כי "יש לעיין בתיק החקירה המלמד על קיומו של חשד סביר כנגד החשודה". לבסוף הורתה לעכב את השחרור לאחר ששמעה כי במשטרה מתכוונים להודיע על תהליך ערעור לבית המשפט המחוזי על החלטתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully