וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרתקת למזרן ומכה בראש: תיעוד התעללות הסייעת בפעוטות בפתח תקווה

21.12.2020 / 20:08

בחקירה התגלה כי החשודה בהתעללות בגן ילדים בעלת צרכים מיוחדים, והיא שוחררה למעצר בית בהשגחת הוריה, תוך איסור על עבודה עם חסרי ישע. בסרטונים שהותרו לפרסום נראית הסייעת מנסה להשכיב את הפעוטות באלימות ולוחצת על ראשם. עם זאת, ההערכה היא שלא יוגש נגדה כתב אישום

בווידאו: תיעוד של סייעת בגן ילדים בפתח תקווה משכיבה בברוטאליות ומטלטלת פעוטות/עריכה: אסף דרורי

חקירתה של הסייעת שנעצרה בחשד להתעללות בגן ילדים בפתח תקווה נמשכת, והסרטונים המפלילים הותרו היום (שני) לפרסום. בסרטון נראית אחת מעובדות הגן מנסה להשכיב על מזרנים כמה פעוטות, כשהיא מניפה אותם בעוצמה ולאחר מכן מרתקת אותם על הארץ ומכסה אותם בשמיכות. הפעולות שמתבצעות באופן אלים חוזרות על עצמן כמה פעמים לאחר שהפעוטות קמים ומסרבים להישאר שכובים על המזרנים.

לאחר שהתגלה בדיון כי הסייעת בעלת צרכים מיוחדים, בית משפט השלום בפתח תקווה שחרר אותה ברביעי למעצר בית שיסתיים מחר,תחת השגחת הוריה ובהפקדת ערבות של 1,500 שקלים ואיסור על עבודה עם חסרי ישע למשך 60 ימים. במשטרה ביקשו להאריך את מעצרה בחמישה ימים, אך גורמים המעורים בפרטים סבורים כי החקירה תסתיים ללא כתב אישום.

התעללות בגן ילדים בפתח תקווה 21 בדצמבר 2020. -, אתר רשמי
מניפה ומרתקת למזרן. תיעוד ההתעללות/אתר רשמי, -

רב-סמל בכיר אלכסנדר קובלנצ'יק ממרחב שרון במשטרה אמר בבית המשפט כי "אין אלימות של סטירות וטלטולים, בעיקר שימוש במשקל גוף ובכח על מנת לתפוס את הפעוטות. החשודה התנצלה על המעשים. "אני יודעת שעשיתי את הטעות הזאת. התנצלתי בפני ההורים, כל הורה בנפרד ואמרתי שאני אפסיק לעבוד בגני ילדים ואמצא לעצמי מקום עבודה אחר, ולא ילדים, אם זה במפעל או בחנות".

שופטת השלום אופיר כתבי-ריבלין ציינה גם היא בהחלטתה כי חומרת המעשים אינה גבוהה. "עיינתי בחומר החקירה וצפיתי בסרטון בודד בן כדקה שהונח בפניי, ממנו אמנם עולה התנהלות אגרסיבית כלפי הפעוטות, אך לא ברמת חומרה גבוהה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully