וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפור במצבו של הנער שנדקר באשקלון בוויכוח על סיגריות והיה במצב אנוש

5.6.2021 / 15:47

שיפור משמעותי במצבו הרפואי של הנער בן ה-15 שנדקר באשקלון בידי בן 13 במהלך קטטה. מבית החולים ברזילי נמסר כי הם הצליחו לייצב את מצבו, הוא נותק ממכונת ההנשמה ושב להכרה. הנער אושפז במצב קשה מאוד בלילה שבין חמישי לשישי, בשל ויכוח על חפיסת סיגריות

אמבולנס מד"א נגב אילת. מד"א
מצבו של הנער הפצוע התייצב./מד"א

הנער בן ה-15 שנדקר באשקלון ואושפז במצב אנוש, שב היום (שבת) להכרה. רופאי בית החולים ברזילי הצליחו לייצב את מצבו הרפואי, לנתק אותו ממכונת ההנשמה ולהשיב לו את הכרתו. הוא מאושפז עדיין במחלקה לטיפול נמרץ.

הנער אושפז בבית החולים במצב קשה מאוד בלילה שבין חמישי לשישי, לאחר שנדקר על ידי בן 13 בגלל ויכוח על קופסת סיגריות. הדקירה אירעה במהלך קטטה ברחוב יעקב גרופר באשקלון. צוות מד"א שהגיע לזירה מצא אותו כשהוא מחוסר הכרה עם פציעות חודרות. הצוות העניק לו במקום טיפול ראשוני מציל חיים, שכלל עצירת דימומים, ופינה אותו כשהוא במצב לא יציב, מורדם ומונשם.

כעבור מספר שעות עצרה המשטרה נער כבן 13, תושב העיר, שבמהלך חקירתו הודה במעשה. הוא הובא לבית המשפט לדיון בעניינו. מתחקיר ראשוני של המשטרה עלה כי עשרה נערים בגילאי 13 עד 15, שככל הנראה שתו קודם לכן אלכוהול, התווכחו על קופסת סיגריות. הויכוח הוביל לדקירתו ופציעתו הקשה של הנער. יתכן כי בפרשה יתבצעו מעצרים נוספים של נערים שהיו מעורבים בקטטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully