וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירו, הכו בגרזן ונמלטו: כתבי אישום הוגשו נגד 2 צעירים שחיסלו מקורב של דומרני

28.5.2021 / 13:38

על פי כתב האישום, הנאשמים, לאון רמנטוב וניקיטה זסקו בני ה-19, תכננו לרצוח את תושב העיר עמו היו מסוכסכים. עם הגעתם לרחוב בו שהה עם שניר בוחבוט, ירו לעברם וחבטו בהם עם גרזן, ולבסוף נמלטו מהמקום. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרם עד תום ההליכים

בווידאו: חשד לרצח באשקלון: בן 28 נורה למוות, צעיר נוסף במצב קשה/צילום: דוברות מד"א, עריכה: אסף דרורי

שני צעירים בני 19 מאשקלון הואשמו היום (שישי) בעבירות רצח בנסיבות מחמירות, נסיון רצח וחבלה חמורה בנסיבות מחמירות בגין החיסול של שניר בוחבוט. באירוע שהתרחש בחודש שעבר נפצע נער נוסף באורח קשה. לפי גורמים במשטרה, השניים שהותקפו קשורים לארגונו של שלום דומרני. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרם של הנאשמים, לאון רמנטוב וניקיטה זסקו, עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד חן עסיס לביא, הנאשמים תכננו לרצוח תושב אשקלון, עימו היה להם סכסוך. לשם ביצוע הרצח הם הצטיידו באקדח ובגרזן, והגיעו לרחוב בו שהה התושב יחד עם שניר בוחבוט. כשהבחינו בהם, ירו הנאשמים לעברם, פגעו בגופם והיכו בראשיהם שוב ושוב באמצעות גרזן. לאחר מכן נמלטו מהמקום.

זירת הירי ברחוב בני עקיבא באשקלון, 11 באפריל, 2021. ללא קרדיט, אתר רשמי
זירת הרצח באשקלון באפריל/אתר רשמי, ללא קרדיט

בחודש שעבר עצרה המשטרה 12 תושבי אשקלון, בני 27-18, בחשד למעורבות ברצח של שניר בוחבוט. החקירה הפכה לגלויה עם מעצריהם של החשודים, שאותרו בדירת מסתור באשדוד בה שהו מיום האירוע.

המעצר הנרחב נערך עם פשיטת בלשי ימ"ר לכיש, יס"מ לכיש, הימ"מ, יחידת יואב ויחידות נוספות של המחוז הדרומי, על דירת המסתור. ברשותם של החשודים נמצאו עשרות אלפי שקלים במזומן, אקדח "אייר סופט", סכינים, מכשירים ניידים ושני רכבים.

הם נעצרו בחשד לעבירות של רצח, ניסיון רצח, קשירת קשר לפשע ונשיאה והובלת נשק, ושישה מהם הובאו בפני בית המשפט בבקשה להאריך את מעצרם באותו היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully