וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר עירום תקף באלימות את רעייתו של קובי אשרת בתל אביב

עודכן לאחרונה: 27.5.2021 / 12:33

המשטרה עצרה את החשוד, שהתנפל על הזוג ברחוב לאחר שניסו לעזור לו כששכב שרוע בעירום סמוך לביתם בצפון ת"א. עדה אושרת נפצעה באורח קל בראשה, ופונתה לקבלת טיפול באיכילוב. "הוא היה באמוק, כל הקרקפת של אשתי נקרעה", סיפר המוזיקאי

עדה תומר, אשתו של קובי אשרת לאחר שהותקפה בחצר הבניין, ת"א. תמונות גולשים
עדה תומר, אשתו של קובי אשרת לאחר שהותקפה בחצר הבניין, ת"א/תמונות גולשים

המשטרה עצרה היום (חמישי) גבר בתל אביב, בחשד שתקף את עדה אשרת, רעייתו של המוזיקאי קובי אשרת, ברחוב סמוך לביתם שבצפון תל אביב. החשוד, ככל הנראה בן מיעוטים, תקף את הזוג באלימות לאחר ששכב שרוע על המדרכה בעירום ופצע באורח קל את עדה אשרת.

בווידאו: תיעוד של הגבר עירום שתקף את קובי אשרת ורעייתו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים וספיר לוי

עוברי אורח סייעו לזוג שהותקף והשתלטו על התוקף עד להגעת המשטרה. אשרת פונתה לקבל סיוע רפואי בבית החולים איכילוב. "יצאנו עם הכלב לדשא, ושכב שם בחור ערום כביום היוולדו וצרח כמו משוגע. חשבנו שמשהו לא בסדר, ניגשנו לעזור. הוא התרומם המטורף, התנפל עלינו בהתקפת אמוק מטורפת הכה את שנינו מכות נמרצות".

"עדה נפלה על הרצפה, חטפה חבטה איומה בראש ויש לה חבלות בכל הגוף. הוא גם בעט בכלב שלנו, היה באמוק מטורף. לא הבנו מה קורה. בן אדם ערום בחור גבוה וחזק פשוט היה בהתקפת טירוף", הוסיף.

בתיעוד טרם הגעת השוטרים, נראה אדם שרץ עם אקדח לפני החשוד. מדובר במתנדב של ארגון רפואי, שביצע ירי באוויר כדי להרתיע אותו. בהמשך נראים עוברים אורח מכים אותו בחפצים בניסיון לעצור אותו.

במשטרה חוקרים את החשוד, צעיר תושב הצפון, ומציינים כי ככל הנראה מדובר בגבר מעורער בנפשו. בהתאם לצורכי החקירה, הוא יובא לבית המשפט לדיון בבקשה להאריך את מעצרו לצד בקשה לאבחון על ידי גורמי מקצוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully