וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקר 120 פעמים בבית הסבתא: בן 28 נאשם ברצח בן דודו בנתיבות

עודכן לאחרונה: 29.4.2021 / 18:01

פרקליטות מחוז דרום הגישה את כתב האישום נגד מאור דדון בבאר שבע. הוא מואשם כי בחודש מרץ האחרון "גרם בכוונה בנסיבות מחמירות" למותו של בן דודו בבית סבתם של השניים בנתיבות, "תוך התעלמות מזעקותיו של המנוח ומתחנוניו של עד הראייה שיניח לו"

צעיר נדקר למוות בנתיבות  23 במרץ 2021. דוברות משטרת ישראל
זירת הרצח בנתיבות, מרץ/דוברות משטרת ישראל

פרקליטות מחוז דרום הגישה הבוקר (חמישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד מאור דדון בן ה-28 בגין רצח בן דודו ב-23 במרץ בנתיבות. על פי כתב האישום, דדון דקר יותר מ-120 פעמים את בן דודו בביתה של סבתם של השניים, בו הנרצח התגורר.

בכתב האישום עוד צוין כי הנאשם גרם בכוונה למותו של המנוח בנסיבות מחמירות, ו"באכזריות מיוחדת שבאה לידי ביטוי בדקירות המרובות, תוך התעלמות מוחלטת מזעקותיו של המנוח ומתחנוניו של עד הראייה שיניח לו". הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרו של דדון עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

דדון מואשם כי בהעדרה של הסבתא, הגיע לבית ברחוב הרב חי הכהן בעיר, שם הוא היכה, חתך ודקר את בן דודו באמצעות סכין. אז האחרון ברח אל החצר האחורית של הבניין, נפל והתמוטט. דדון מצא אותו כשהוא שוכב על גבו והמשיך שוב לדקור אותו, בעוד בן הדוד ניסה להגן על עצמו בכוחותיו האחרונים.

שכן שהבחין בנעשה התקשר מיד לכוחות ההצלה, בעודו במקביל צועק לנאשם, אותו הוא הכיר, שיעזוב את בן דודו. בשלב מסוים הנאשם הפסיק ועזב את המקום. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם נאלצו לקבוע את מותו זמן קצר לאחר מכן.

המשטרה איתרה במהרה את דדון, שנפצע בעצמו באורח קל מהאירוע, ושוטרים ליוו אותו לקבלת טיפול רפואי בסורוקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully