וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער בן 15 נדקר באשקלון, חשוד בן 13 נעצר

4.6.2021 / 6:13

צוות מד"א העניק לצעיר טיפול ראשוני מציל חיים שכלל עצירת דימומים, ופינה אותו לבית החולים ברזילי בעיר כשהוא מורדם ומונשם. מהמשטרה נמסר כי עצרה תושב העיר כבן 13 שהודה בדקירה. מתחקיר ראשוני עולה כי הקטטה פרצה בשל ויכוח על חפיסת סיגריות

אמבולנס,  15 בנובמבר 2020. צוריה זאבי, TPS
בן 15 נפצע אנוש מדקירה באשקלון/TPS, צוריה זאבי

נער בן 15 נפצע הלילה (שישי) באורח אנוש לאחר שנדקר במהלך קטטה ברחוב יעקב גרופר באשקלון. צוות מד"א שהגיע לזירה העניק לו טיפול ראשוני מציל חיים שכלל עצירת דימומים, ופינה אותו לבית החולים ברזילי בעיר כשהוא במצב לא יציב, מורדם ומונשם. נער כבן 13, תושב העיר, נעצר כמה שעות לאחר מכן בתום מצוד של המשטרה ובמהלך חקירתו הודה במעשה. הוא הובא לבית המשפט לדיון בעניינו.

מתחקיר ראשוני של המשטרה עולה כי במקום התגלה ויכוח על חפיסת סיגריות בין עשרה נערים מגילאי 13 עד 15, שככל הנראה שתו קודם לכן אלכוהול, מה שהוביל לדקירתו ופציעתו הקשה של הצעיר. יתכן כי נערים נוספים ייעצרו בהמשך.

"ראינו על המדרכה נער כבן 15 מחוסר הכרה, הוא סבל מפציעות חודרות", סיפר פרמדיק מד"א ניסים רקליקר שהגיע לזירה, "הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים, שכלל עצירת דימומים, הרדמה והנשמה ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים שנמצא בסמוך כשמצבו קשה מאוד".

זו לא הייתה הקטטה האלימה היחידה שפרצה במהלך הלילה. גבר כבן 50 נפצע באורח קשה לאחר קטטה ברחוב הצבי, סמוך לכיכר אלנבי בירושלים. צוות של מד"א העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים שער צדק בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully