וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה נאם חולה על המבצע בעזה: תקיפת ירושלים שווה מלחמה אזורית

עודכן לאחרונה: 25.5.2021 / 22:21

מזכ"ל חיזבאללה נשא דברים לציון 21 שנה לנסיגת צה"ל מלבנון, ועשה זאת תוך שהוא משתעל ומתנשף. "התגובה לפגיעה במקומות הקדושים לא תיעצר בגבולות עזה", הוא אמר, והודה שנעדר בימים האחרונים של הרמדאן בשל מחלה. "תקיפת אל-אקצא שווה מאבק מזוין"

בווידאו: נסראללה נראה חולה ומשתנק במהלך נאומו/מערכת וואלה!

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה הזהיר הערב (שלישי) את ישראל כי "תקיפת ירושלים עלולה להוביל למלחמה אזורית". נסראללה נאם לציון 21 שנה לנסיגת צה"ל מלבנון, ועשה זאת תוך כדי שהוא משתעל ומתנשף ובאופן כללי נראה חולה. נסראללה הודה שנעדר בימים האחרונים של רמדאן בשל מחלה, ואמר כי "תקיפת ירושלים ואל-אקצא שווה מאבק מזוין".

"ההכנסה של ירושלים למעגל האיומים גרמה להתנגדות לנקוט בעמדה היסטורית, מכרעת וחדשה", אמר נסראללה. "תושבי עזה וההתנגדות היו מוכנים להגן ולהקריב למען ירושלים ומסגד אל-אקצא. הישראלים צריכים להבין שפגיעה בהם שונה מכל תוקפנות אחרת שלהם. עזה הפתיעה את האויב בכך שמימשה את האיום שלה להגיב על מה שהכיבוש עשה בירושלים".

מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה במהלך נאומו 25 במאי 2021. אתר רשמי, מערכת וואלה
נראה חולה במהלך נאומו. נסראללה, הערב/מערכת וואלה, אתר רשמי

מזכ"ל חיזבאללה המשיך להזהיר את ישראל מפני פגיעה ב"אתרים המקודשים לאסלאם ולנצרות", ואמר כי המערכה של חמאס מול ישראל הייתה "הישג חסר תקדים". לדברי נסראללה, מדובר היה "בהישג צבאי עצום. נתב"ג ביטל טיסות. 70 אחוזים מהישראלים היו במקלטים. היו גם השלכות נפשיות. דמיינו מיליוני ישראלים שחיו 11 יום תחת אזעקות, בירושלים, בתל אביב, במרכז ובגוש דן".

נסראללה טען כי ישראל "נכשלה במניעת שיגור הטילים. כישלון מודיעיני. לא ידעו מאיפה שוגרו הטילים. נתנו זמנים וירו בזמנים. הם לא הצליחו למנוע שיגור של חלק גדול מהם לערים". עוד אמר כי כיפת ברזל "נכשלה, ואם הייתה מצליחה בתשעים אחוזים, נתניהו היה מתגאה ומשווק אותה בכל מקום".

עוד בוואלה!

בלינקן לנתניהו: נפתח מחדש את הקונסוליה בי-ם שאחראית לקשר עם הפלסטינים

לכתבה המלאה

לדבריו, גם המערכה הבאה של ישראל מול לבנון תהיה שונה. "אני אומר לישראלים: אל תטעו בהערכה עם לבנון כמו שעשיתם עם עזה מתוך מחשבה שאצלנו שונה", הזהיר נסראללה. "ההתנגדות בלבנון נמצאת בעמדה חזקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully