וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל הפיל רחפן של חיזבאללה שחצה משטח לבנון לישראל

עודכן לאחרונה: 27.4.2021 / 22:47

מדובר צה"ל נמסר כי הרחפן הופל בעת שהיה במרחב החטיבה המרחבית "חירם", וכי הוא היה במעקב לכל אורך האירוע. עוד אמרו כי לוחמי צה"ל איתרו רחפן נוסף של ארגון הטרור באותו המרחב, שהופל בשבועות האחרונים לאחר שחצה את הגבול אל ישראל

רחפן. ShutterStock
הופל על ידי צה"ל לאחר שחצה את הגבול. רחפן/ShutterStock

צה"ל הפיל רחפן של ארגון חיזבאללה שחצה משטח לבנון לשטח ישראל - כך נמסר היום (שלישי) מדובר צה"ל. עוד נמסר כי הרחפן הופל בעת שהיה במרחב החטיבה המרחבית "חירם", וכי הוא היה במעקב של צה"ל לכל אורך האירוע.

כמו כן, נמסר כי לוחמי צה"ל איתרו רחפן נוסף של ארגון הטרור באותו מרחב, שהופל על ידי הצבא בשבועות האחרונים לאחר שחצה את הגבול מלבנון אל תוך שטח ישראל.

פיצוצים בגבול לבנון ישראל 
1 בספטמבר 2019. במת החדשות, אתר רשמי
כוחות צה"ל הצליחו להפיל את הרחפן. גבול לבנון לפני כשנה/אתר רשמי, במת החדשות

בחודשים האחרונים התרחשו כמה תקריות דומות, בהן הופלו רחפנים הן של חיזבאללה והן של צה"ל. בתחילת פברואר נפל רחפן צה"ל בשטח לבנון במהלך פעילות מבצעית של הכוח בגבול. בחיזבאללה טענו אז שהם אלה שהפילו את הרחפן, אחרי שאיתרו את חדירתו באזור העיר בלידה שבדרום המדינה. התקרית התרחשה ברקע מתיחות באזור ובצל איומי מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה לנקום את מותו של פעיל הארגון בסוריה שעסק בהברחות נשק ללבנון.

בשנה האחרונה צה"ל זיהה מאמצים של חיזבאללה להחדיר רחפנים לשטח ישראל לצורכי איסוף מודיעין, אולם לא בכל המקרים הצליח להפילם, ולעתים אף הצליחו לשוב לצד הלבנוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully