וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה מאשר שהצבא ביצע תצפיות של עב"מים בלתי מוסברות: "לא יודעים מה הם"

19.5.2021 / 8:36

נשיא ארצות הברית לשעבר אמר כי יש להתייחס ברצינות לתצפיות של עב"מים, במקביל לדו"ח של הפנטגון שעומד להתפרסם בנושא וקצינים בחיל הים האמריקני שמזהירים מכלי תעופה עם טכנולוגיה מתקדמת ב-1,000 שנה מזו האנושית

צפו באובמה מספר את האמת על עבמ"ים

נשיא ארצות הברית לשעבר ברק אובמה התייחס לראשונה בראיון השבוע לסרטונים של תופעות אוויריות לא מזוהות שצוברות תשומת לב לאחרונה בארצות הברית.

אובמה הודה כי יש לקחת ברצינות את האפשרות כי ישנם עב"מים בעלי יכולת תמרון ומהירות גדולים יותר מכל מה שקיים בצבא ארה"ב.

בראיון שהעניק לתוכנית המאוחרת המאוחרת עם ג'יימס קורדון ביום שני, אמר אובמה כי צפה בתיעודים שהפכו ויראלים לאחרונה של עב"מים שמטרידים מטרות צבאיות אמריקאיות. "זה נכון שיש צילומים ותיעוד של אובייקטים בשמיים שאנחנו לא יודעים בדיוק מה הם. אנחנו לא יכולים להסביר איך הם נעים, מה המסלול שלהם... לא היה להם דפוס שניתן להסביר בקלות," הוא אמר.

"אז אני חושב שאנשים עדיין מנסים ברצינות לחקור ולהבין מה זה. אבל אין לי מה לדווח לך היום", אמר הנשיא לשעבר.

בנוסף, אובמה גילה כי היה סקרן לגבי תוכניות המחקר של ממשלת ארה"ב בנושאי חייזרים כשנבחר לנשיא בשנת 2008 וצחק על השמועות לפיהן ישנה מעבדה חשאית בסגנון רוזוול בה מוחזקים חייזרים וטכנלוגיה חייזרית.

"כשמדובר בחייזרים, יש כמה דברים שאני פשוט לא יכול להגיד לך בשידור," אמר אובמה בצחוק, "תראה, האמת היא שכשנכנסתי לתפקיד שאלתי על זה - האם יש מעבדה בה אנחנו מחזיקים עבמ"ים, חייזרים וחלליות? הצוות שלי ערך מחקר קטן... התשובה הייתה - לא', הוא אמר.

אנחנו פשוט מתעלמים מהעובדה שהם נמצאים שם, צופים בנו כל יום"

הצי האמריקני אישר במשך שנים את הלגיטימיות של קטעי וידאו של מטוסי קרב שעקבו אחר חפצים מעופפעם לא מזוהים, שחלקם נעו בדרכים שמומחים בתחום האווירונאוטיקה התקשו להסביר.

הפנטגון עמד לפרסם בקרוב דו"ח מיוחד בנושא, ולאחרונה פורסם סרטון שהודלף שצולם ביולי 2019 בו נראה עב"ם חולף ליד ספינת חמקן אמריקנית ליד סן דייגו לפני שצלל מתחת לפני המים,.

סגן במיל ריאן גרייבס, שהטיס מטוסי צרעה (בואינג F/A 18 הורנט) מול חופי וירג'יניה בין השנים 2015 ל -2017, אמר כי אנשי צוות טייסת הקרב שלו הבחינו בחפצים כדוריים שעושים תמרונים וטסים במרחב האווירי המוגבל ליד חופי וירג'יניה כמעט מדי יום בין 2015 ל -2017 .

"אני מודאג, בכנות. אתה יודע, אם היו אלה מטוסי קרב ממדינה אחרת שהיו שם בחוץ, זה היה נושא עצום", 'אמר גרייבס בתוכניות מיוחדת של "60 דקות" שהוקדשה לנושא ב-CNN, "אבל בגלל שזה נראה קצת שונה, אנחנו לא מוכנים לבחון את הבעיה. אנחנו פשוט מתעלמים מהעובדה שהם נמצאים שם, צופים בנו כל יום".

תיעוד שאושר כאמיתי של עב"מ מרחף ליד ספינת קרב אמריקנית

טייסי קרב מתארים מפגשים עם עבמ"ים

הסנאטור מרקו רוביו, כמ"מ ראש ועדת המודיעין של הסנאט, קרא לפרסם את הדו"ח של הפנטגון על התופעות האוויריות הלא מזוהות הללו, ואמר כי הוא סבור שהמחוקקים אינם מתייחסים מספיק לאיום.

"כמה מעמיתיי מתעניינים מאוד בנושא הזה וחלקם פשוט מצחקקים כשאתה מעלה את זה," הוא אמר ל"60 דקות". "אבל אני לא חושב שאנחנו יכולים לאפשר לדעות קדומות למנוע מאיתנו תשובה לשאלה מאוד בסיסית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully