וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרינה ובני משפחתה נפגעו מרקטה באשקלון: "התקרה קרסה וראיתי שהילדים נפצעו"

עודכן לאחרונה: 11.5.2021 / 16:55

תושבת העיר שרקטה פגעה בביתה ובעלה וילדיה נפצעו סיפרה על הרגעים הקשים. "בשש בבוקר נשמעה האזעקה ואז נפלה הרקטה, הוא זחל למסדרון וראיתי שכולו דם", אמרה. מצבו של בן ה-40 קשה, היא נפצעה בינוני והילדים, בני 6 ו-12, במצב קל. כולם פונו לביה"ח ברזילי

בווידאו: בית המשפחה שנפגע ישירות מרקטה באשקלון/צילום: שי מכלוף

מרינה, תושבת אשקלון שבעלה וילדיה נפצעו הבוקר (שלישי) מפגיעה ישירה של רקטה בביתם, תיארה את רגעי האימה. "התקרה קרסה, ראיתי את בעלי זוחל וכולו דם", סיפרה. לדבריה, השעה "הייתה שש בבוקר, הייתה אזעקה והשכבנו במסדרון את הילדים על מזרונים. יצאתי מחדר השינה ובעלי לא הספיק, היו הרבה פיצוצים".

מרינה, שנפצעה בינוני, המשיכה וסיפרה כי הפגיעה גרמה "לתקרת הגבס ליפול ואז ראיתי שהילדים נפצעו". הבעל זעק לעזרה "ולא יכולתי להגיע אליו כי התקרה נפלה. אז הוא זחל למסדרון וכולו היה מכוסה בדם". צוות מד"א העניק טיפול רפואי למשפחה ופינה אותם לבית החולים ברזילי בעיר.

פראמדיק מד"א ישראל לוגסי סיפר כי הפצועים נפגעו משברי זכוכיות שהתנפצו, וכי הצוות הוציא אותם "לאמבולנסים ולניידות לטיפול נמרץ, הענקנו להם טיפול רפואי שכלל חבישת ועצירת דימומים ופינינו אותם לבית החולים כשמצבם יציב".

צבע אדום בזירת הנפילה

בווידאו: תיעוד של צבע אדום בזירת הנפילה באשקלון/צילום: רויטרס
פגיעה ישירה בבניין מגורים באשקלון 11 במאי 2021. שי מכלוף
הבית שנפגע פגיעה ישירה. הבוקר/שי מכלוף

על פי גורמי ביטחון, סך הכל נורו יותר מ-200 רקטות, עשרות מהן יורטו. דיווחים פלסטיניים טענו כי צה"ל המשיך לתקוף הבוקר יעדי חמאס בעזה, כולל בניין בו התגורר בכיר חמאס. עוד נאמר כי כתוצאה מהתקיפה כמה בני אדם נהרגו ונפצעו. סך הכל נהרגו 24 בני אדם ברצועה, בהם תשעה ילדים. עוד דווח כי במחנה הפליטים שאטי גורמי ההצלה שלפו הרוגים מתחת להריסות, ומספר המתים ברצועה עשוי לעלות בהתאם.

בווידאו: אדוארד וינשטוק שנפצע מפגיעת רקטה באשקלון משחזר את רגעי הפגיעה/מערכת וואלה!
שרידי יירוט חדרו לבית בחוף אשקלון, 10 במאי 2021. יניר יגנה
שרידי יירוט שחדרו לבית בחוף אשקלון, הלילה/יניר יגנה

בשל המצב הביטחוני, פיקוד העורף אסר התקהלות וביטל את הלימודים ביממה הקרובה בכל היישובים במרחק של 40 ק"מ מרצועת עזה. בראשון לציון, חולון, בת ים, רחובות ונס ציונה הוחלט גם כן שלא לקיים מחר לימודים כלל. בשאר יישובי המרכז והשפלה יתקיימו מחר לימודים בכל מוסדות החינוך, בתנאי שקיים בהם מרחב מוגן תקני וזמין להגעה בזמן התגוננות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully