וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השריפה בג'סר א-זרקא: נקבע מותה של בת 3; שני אחיה במצב קשה

עודכן לאחרונה: 10.5.2021 / 10:43

בבית החולים רמב"ם בחיפה קבעו את מותה של הפעוטה, אחותו של איברהים ג'והר-שיהאב טואטחה בן ה-9 שנספה גם הוא באסון. שני אחיה עדיין מאושפזים במחלקה לטיפול נמרץ במצב קשה

חנאן ג'והר בת ה-3 שמתה בעקבות השריפה שפרצה בבניין מגורים בג'סר א זרקא. 10 במאי 2021. באדיבות המשפחה
חנאן ג'והר בת ה-3 שמתה בעקבות השריפה שפרצה בבניין מגורים בג'סר א זרקא/באדיבות המשפחה

הצוות הרפואי בבית החולים רמב"ם בחיפה נאלצו לקבוע הבוקר (שני) את מותה של חנאן ג'והר בת השלוש, שנפגעה באורח קשה בשריפה שפרצה שלשום בבניין מגורים במועצה המקומית ג'סר א-זרקא בצפון. מותה נקבע לאחר שהיא הורדמה והונשמה במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים ומצבה החל להידרדר. עוד נמסר מבית החולים כי אחותה בת השבע ואחיה בן השלוש מאושפזים עדיין במחלקה במצב קשה.

בשריפה שפרצה, מת גם אחיה הבכור, איברהים ג'והר-שיהאב טואטחה בן התשע שנפגע באורח אנוש באירוע. אימם בשנות ה-40 לחייה נפצעה באורח קל. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע, ובשלב זה טרם נמצא חשד לפלילים.

מפרטי חקירה ראשונית של כיבוי והצלה, עולה כי הדליקה פרצה בעקבות משחק באש של אחד הילדים בבית אימם אעתדאל, ששהתה מחוץ לדירה בעת החלה הדליקה. כשאעתדאל שבה ומצאה את ביתה הבוער, נכנסה אליו בעזרתם של שכניה שסייעו לה לפרוץ למקום ולהתשלט על האש, בטרם הגעתם של כוחות הכיבוי והצלה. השכנים אף פינו את הילדים הלכודים יחד עם השוטרים שנקראו לזירה. עוד נמסר כי צוות מד"א העניק טיפול רפואי לבני המשפחה שסבלו משאיפות עשן וכוויות, ופינה אותם לבתי החולים הלל יפה בחדרה ורמב"ם בחיפה.

איבראהים אחמד גוהר בן ה-9 שמת בשריפה בג'סר א-זרקא, 9 במאי 2021. באדיבות המשפחה
אחיה של חנאן ג'והר, איבראהים אחמד גוהר בן ה-9 שנספה בשריפה/באדיבות המשפחה

"אסון כבד נפל על הכפר בצורה נוראה, דווקא בשעה שכולנו התפללנו במסגדים בלילה המיוחד הזה", אמר לוואלה! ראש המועצה השייח מוראד עמאש, שהגיע לבית עם הקב"ט ומנהל מחלקת הרווחה של המקום. "לבנו עם המשפחה, אותה אנחנו כבר מלווים בשעה הקשה הזו, ונעזור לה בכל דרך אפשרית"

פרמדיקים של מד"א אייל גוטמן ודוד שוסמן סיפרו כי ארבעת הילדים היו מחוסרי הכרה כשהגיעו למקום, וכי שררה סביבם "המולה רבה". הם עוד תיארו כי האחים "סבלו מכוויות ושאיפת עשן, וחולצו על ידי השכנים ללובי הבניין. מיד התחלנו בבדיקות רפואיות, על מנת להעריך את מצבם ובטיפול רפואי מציל חיים".

עוד הוסיפו כי פינו את האח בן ה-9 "במצב קריטי לבית החולים הלל יפה. שלושת הילדים הנוספים היו במצב קשה ולאחר שהונשמו בשטח הם פונו במצב יציב לבתי החולים הלל יפה ורמב"ם תוך כדי המשך טיפול רפואי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully