וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 12 חולץ משריפה בדירה בראשון לציון; 5 נוספים נפגעו משאיפת עשן

שוטרים איתרו את הילד בדירה שעלתה באש, עלו אל גג הבניין ומשכו אותו החוצה בעזרת חבל. בתיעוד נראה בן ה-12 מנסה לצאת מהחלון, בעוד המחלצים קוראים לו לחכות. הוא פונה במצב קל, יחד עם 4 שוטרים ואדם נוסף במצב קל-בינוני. "עוד 3 דקות ולא בטוח שהיה נשאר בחיים"

בווידאו: בן 12 חולץ מדירה שעלתה באש בראשון לציון/באדיבות ראשון ורחובות ניוז

ילד בן 12 חולץ היום (רביעי) משריפה בדירה ברחוב קפלינסקי בראשון לציון. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי במקום ופינה אותו לבית החולים אסף הרופא במצב קל, וחמישה מהמחלצים, בהם ארבעה שוטרים, הובאו לחדר המיון במצב קל עד בינוני.

שוטרים מתחנת ראשון לציון ופקחי עירייה קיבלו דיווח על דירה שעולה בלהבות, ואיתרו את הילד עומד ליד החלון. הם הנחו אותו להשאיר את ראשו מחוץ לחלון, עלו אל גג הבניין, ומשכו אותו החוצה בעזרת חבל.

"הילד עדיין בהלם, במיוחד לאור הדברים שרואים עכשיו בתקשורת באיזו סיטואציה הוא היה", תיארה דודתו.

הילד נפגש עם מחלציו בבית החולים, והודה להם. "אתה גיבור", השיב לו השוטר מאור רוקנשטיין. גם ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך הגיע למקום וביקר את הנפגעים.

שריפה בבניין מגורים בראשון לציון 28 באפריל 2021. תיעוד מבצעי מד"א, אתר רשמי
השריפה בדירה, היום/אתר רשמי, תיעוד מבצעי מד"א

המפגש המרגש בין הילד לשוטרים המחלצים

בווידאו: המפגש המרגש בין הילד לשוטר והפקח שחילצו אותו מדירה בוערת בראשון לציון/מערכת וואלה!

מפקח מאור רוקנשטיין, קצין סיור מתחנת ראשון לציון, תיאר לוואלה! את השתלשלות האירועים. "התקבל אירוע של שריפה עם חשש לילד לכוד בדירה. שני שוטרים שלי עלו מהר לדירה וניסה לפרוץ את הדלת, ועם עוד שני אזרחים עלו לכיוון הגג. בשלה זה הצטרפתי וניסיתי לפרוץ את הדלת. כל הקומה הייתה עשן. הדלת עצמה הייתה רותחת. הורידו את הילד בחבל".

"הילד לא תקשר, נתן לי חיבוק חזק וממש פחד", המשיך. "הורדתי אותו מהסולם. במקביל שוטר שלי התמוטט משאיפת עשן, הרמתי אותו והבאתי למד"א לטיפול רפואי. עוד שלוש דקות ואני לא בטוח שהילד היה נשאר בחיים. פעם ראשונה שאני נתקבל באירוע כזה. לא חשבתי על כלום באותו רגע, היה לי מלא אדרנלין בשביל להציל את הילד".

זירת השריפה בראשון לציון 28 באפריל 2021. אתר רשמי, מערכת וואלה!
שישה נפגעים. הדירה שנשרפה, היום/מערכת וואלה!, אתר רשמי
זירת השריפה בראשון לציון 28 באפריל 2021. אתר רשמי, מערכת וואלה!
הדירה שנשרפה, היום/מערכת וואלה!, אתר רשמי

רס"ר דולב מרדכי, בלש ביאחב"ל שהגיע ראשון לזירה ונפגע משאיפת עשן סיפר לוואלה!: "עליתי דרך הפיר בגג, מזל של הילד שהוא היה בקומה האחרונה. בהתחלה הוא עמד על עדן החלון וצרח, אחר כך הוא יצא מהחלון ועמד על הראש של המזגן מחוץ לחלון". הוא סיפר על החילוץ: "הבנתי שזה עניין של שניות עד שהאש ממשיכה להתלקח. לקחתי חבל, הוא ליפף סביב המותניים שלו ובסיוע של שני אזרחים הורדנו אותו בבטחה. בדרך שאפתי עשן והתמוטטתי".

ראש עייירת ראשון לציון, רז קינסטליך מחבדק את הילד שחולץ מהדירה הבוערת. עיריית ראשל"צ, מערכת וואלה!
קינסטליך והילד שחולץ בבית החולים, היום/מערכת וואלה!, עיריית ראשל"צ

ד"ר דניאל טרוצקי, מנהל המחלקה לרפואה דחופה בבית החולים, סיפר לוואלה! כי "הילד הלכוד נפגע באורח קל משאיפת עשן והוא משוחרר מחדר מיון ברגעים אלו. ארבעת השוטרים והאזרח שהשתתפו בחילוץ נפגעו גם הם משאיפת עשן ואוויר חם, אף אחד מהם לא נפגע מכוויות. כולם פצועים קל עד בינוני וצפויים להשתחרר היום".

חובש מד"א אלחנן רוט תיאר את התקרית. "הגענו לבניין המגורים וראינו עשן סמיך מאוד יוצא מהדירה שבקומה החמישית. בתוך הדירה נלכד נער בן 12 ואנשים שהיו במקום עלו לחלץ אותו. לאחר שכולם יצאו מהבניין, הענקנו להם טיפול רפואי מתקדם בשטח ופינינו אותם לבית החולים כשמצבם בינוני ועם סימני שאיפת עשן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully