וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר בשנות ה-60 לחייו נספה בשריפה בדירת מגורים בירושלים

עודכן לאחרונה: 9.3.2021 / 7:27

כוחות כיבוי והצלה שהוזעקו לדירה ברחוב אורוגוואי בעיר איתרו את הגבר כשהוא ללא הכרה וחילצו אותו, אך צוות מד"א נאלץ לקבוע את מותו. הכוחות השתלטו על האש ומנעו ממנה להגיע לכלל הבניין. המשטרה הודיעה כי פתחה בחקירת נסיבות האירוע

ניידת כיבוי והצלה בשריפה בדירת מגורים ברחוב אורוגוואי בירושלים. 9 במרץ 2021. דוברות כבאות והצלה ירושלים, אתר רשמי
זירת האירוע ברחוב אורוגוואי בירושלים, הלילה/אתר רשמי, דוברות כבאות והצלה ירושלים

גבר כבן 60 נספה הלילה (שלישי) בשריפה שפרצה בדירת מגורים ברחוב אורוגוואי בירושלים. כוחות כיבוי והצלה שהגיעו לזירה בסמוך לשעה 01:00 איתרו את הגבר בדירה כשהוא ללא הכרה וחילצו אותו, אך צוות מד"א נאלץ לקבוע את מותו.

הדירה נשרפה כליל, אך הכוחות הצליחו להשתלט על האש ולמנוע ממנה להגיע לכלל הבניין. כוחות הכיבוי והמשטרה הודיעו כי פתחו בחקירת נסיבות האירוע.

בנצי אורינג, מפקד זק"א ירושלים, אמר כי "כשהגענו למקום ראינו את לוחמי האש נלחמים בלהבות. מתוך העשן הסמיך חילצו אלינו גבר כבן 60, ערירי שגר לבדו בדירה, ללא רוח חיים לאחר שסבל מכוויות ושאיפת עשן. הדירה נשרפה כליל, פראמדיק מד"א נאלץ לאשר את מותו במקום".

ניידת כיבוי והצלה בשריפה בדירת מגורים ברחוב אורוגוואי בירושלים. 9 במרץ 2021. דוברות זק״א, אתר רשמי
גבר כבן 60 נספה באירוע. הזירה ברחוב אורוגוואי, הלילה/אתר רשמי, דוברות זק״א

מפקד כבאות והצלה מחוז ירושלים, טפסר ניסים טויטו, אמר כי "לוחמי האש פעלו הלילה בשריפה קשה ומורכבת בה לצערנו קיפח את חייו אדם כבן 60. צוותי הכיבוי וההצלה של תחנת ירושלים, הגיבו במהירות ומקצועיות לאירוע, ובכך מנעו פגיעה קשה יותר בכלל דיירי הבניין בו פרצה השריפה".

האירוע מצטרף לשריפה נוספת שאירעה בשבוע שעבר, בה מתו שלושה ילדים, בני שנה שלוש וארבע, משאיפת עשן בביתם, בשכונה 13 בחורה שבנגב. הילדים, אבראר, חאלד ולילא אבו-סבית, פונו על ידי הוריהם למרפאה מקומית ביישוב כשהם מחוסרי הכרה. צוותי מד"א העניקו להם טיפול רפואי במקום ופינו אותם לבית החולים סורוקה בבאר שבע תוך פעולות החייאה, שם הרופאים נאלצו לקבוע את מותם.

לפי קרובי משפחה, הילדים ישנו בחדר בעת שפרצה האש. אם המשפחה שהבחינה בהתלקחות הזעיקה במהירות את אחד הקרובים, אולם לקח זמן עד שהצליחו לחלץ אותם. סעיד אבו-עאבד, רופא הילדים שטיפל בשלושה, ציין כי נפגעו משאיפת עשן, וכי סימני פיח ניכרו על גופם.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully