וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של הילד שניצל משריפה: "הוא צעק הצילו, אני חייבת לשוטרים את חייו"

עודכן לאחרונה: 29.4.2021 / 18:36

הנער שחולץ נפצע קל באירוע, שהתרחש בדירת המשפחה בראשון לציון. אמו סיפרה כי האירוע התרחש זמן קצר אחרי שיצאה עם שאר ילדיה לקנות אוכל. "בתוך עשרים דקות קיבלתי טלפון מגיסתי: הבית שלך עולה באש. הצעצועים, הבגדים, המחשב, הבובה - הכל הלך ואין כלום". צפו

תיעוד ממצלמת הגוף של השוטר: חילוץ הילד בן ה-12 מהדירה הבוערת בראשל"צ/צילום: דוברות משטרת ישראל

אנה פאולה נרד ברוך, אמו של הילד בן ה-12 שניצל מהשריפה בראשון לציון, שחזרה היום (חמישי) את רגעי הדרמה. "בשתיים הילדים הגדולים שלי חזרו מבית הספר, ואני אמרתי לילדים - אין לי כוח לבשל היום אז בואו לאכול פלאפל בחוץ. הילד הגדול אמר לי לא - אני מעדיף לנוח כי בארבע יש לי כדורגל עם החבר'ה". שאר בני המשפחה הלכו בכל זאת, לדבריה, כדי לקנות דבר מה לכבוד יום הולדת של אחותו של הילד. "אז בתוך עשרים דקות, משהו כזה, קיבלתי טלפון מגיסתי: הבית שלך עולה באש. אני אמרתי לה: אל תגידי לי זה".

היא אמרה כי בנה סיפר לה שהוא הלך לנוח, ובזמן שהיה במיטה הריח שמשהו נשרף. "אז הוא יורד מהמיטה והוא רואה שהטלוויזיה עולה באש. אז שאלתי אותו: 'לא ניסית לצאת מהדלת'? הוא אמר: 'אמא אני לא ראיתי שום דבר, היה כל כך הרבה עשן שאני לא יכולתי לראות'. אז הוא הלך לחלון והתחיל לצעוק הצילו הצילו", אמרה, "תודה לאל: השוטרים היו כל כך אמיצים שהם לקחו את הילד מהחלון. אני חייבת את החיים שלי לשוטרים האלה. שאלתי אותו: לא פחדת? הוא אמר לי: 'בהתחלה לא, אבל כשהרגשתי שהיה חם מאוד, כשהאש התקרבה - אז כן פחדתי".

שריפה בבניין מגורים בראשון לציון 28 באפריל 2021. תיעוד מבצעי מד"א, אתר רשמי
"היה כל כך הרבה עשן". זירת האירוע בראשון לציון, אתמול/אתר רשמי, תיעוד מבצעי מד"א

השוטרים איתרו את הילד עומד ליד החלון. הם הנחו אותו להשאיר את ראשו מחוץ לחלון, עלו אל גג הבניין, ומשכו אותו החוצה בעזרת חבל. הילד חולץ ופונה לבית החולים אסף הרופא בצריפין במצב קל, וחמישה מהמחלצים, בהם ארבעה שוטרים, הובאו לחדר המיון במצב קל עד בינוני. "באתי וראיתי הכל ו[זה היה] נורא. נורא", סיפרה. "אני לא יודעת מה להגיד. אני רק רואה כל הזמן את הילד שלי על המזגן, מסכן, וכל האש עליו ואני לא יודעת. תוך 20 דקות כל האסון הזה".

היא הוסיפה שרכוש רב אבד בשריפה. "אני רוצה שתראו: כל הבית הלך. כל הבית. הצעצועים, הבגדים, המחשב, הבובה שהילדה שלי רוצה ואוהבת לחבק לפני השינה - הכל הלך ואין כלום. אבל יש לי הכל: הילדים שלי איתי, אז יש לי הכל. אני רק רוצה להגיד לכל המשפחות בישראל: תבדקו שהכל בסדר, שהגז בסדר, שהחשמל בסדר".

עוד בוואלה

בן 12 חולץ משריפה בדירה בראשון לציון; 5 נוספים נפגעו משאיפת עשן

לכתבה המלאה
בווידאו: אמו של הילד שחולץ משריפה בראשון ציון משחזרת/צילום: ספיר לוי

עוד סיפרה כי המשפחה כרגע ישנה בנפרד בבתים של משפחה וחברים, עד שיימצא מקום אחר. "אני רוצה מקום שכולנו נוכל להיות ביחד. אני דואגת לבעלי כי הוא גם נכה צה"ל מאה אחוז נפשי, הבן שלי הקטן אוטיסט, אני לא יודעת מה לעשות - אבל אם מישהו יכול לעזור לי, שהמשפחה שלי תוכל לגור ביחד. זה מה שאני צריכה באמת. אין לנו בגדים, אני לא לאן ללכת. אני לא יודעת מה לעשות".

לתרומות וסיוע למשפחה, ניתן להעביר לחשבון בנק דיסקונט מספר 149053330, סניף 157, על שם יהודה ברוך או למייל: b_matka@icloud.com.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully