וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש רקטות נורו מעזה, כיפת ברזל יירטה אחת; הלימודים בדרום יתקיימו כסדרם

עודכן לאחרונה: 10.5.2021 / 7:40

שלוש שיגורים זוהו הבוקר מהרצועה, בהמשך לשתיים שנורו אמש לאשקלון. במהלך הלילה תקף צה"ל עמדות חמאס. מתאם הפעולות בשטחים הודיע כי מעבר ארז ייסגר עד להודעה חדשה, מרחב הדיג ייסגר

בווידאו: קריאות שמחה ברצועת עזה בזמן שיגור הרקטות לאשקלון/צילום: אדי ישראל

שלוש רקטות נורו הבוקר (שני) מרצועת עזה לעבר יישובי הדרום, כשאת אחת מהן יירטה מערכת כיפת ברזל. זאת בהמשך לתקיפת טנקים של צה"ל הלילה עמדות צבאיות של חמאס ברצועת עזה בתקופה לשיגור של שתי רקטות לעבר אשקלון אמש. כיפת ברזל יירטה את אחת הרקטות והשנייה נפלה בשטח פתוח. לפני היירוטים נשמעו אזעקות במועצה האזורית חוף אשקלון ובמרחב עוטף עזה. לא דווח על נפגעים או על נזק.

בעקבות ירי הרקטות והפרחת בלוני התבערה אתמול, הודיע הבוקר מתאם פעולות הממשלה בשטחים, רסאן עליאן, על סגירת מעבר ארז, למעט תנועות במקרים הומניטריים וחריגים, באופן מידי ועד להודעה חדשה. זאת, בהמשך להחלטה על סגירת מרחב הדיג אמש.

יירוט בשמי עוטף עזה, 9.5.21. צילום מסך, צילום מסך
יירוט בשמי עוטף עזה, אמש/צילום מסך, צילום מסך

כ-40 שריפות פרצו אתמול בשטחי עוטף עזה, כולל בשמורת הטבע בארי שנשרפה. חלק מהשריפות הן כתוצאה מבלוני התבערה, וחלקן בשל השרב הכבד ששרר בארץ.

מוקדם יותר הנחה הרמטכ"ל אביב כוכבי על תגבור הכוחות ביהודה ושומרון בגדודים נוספים. זאת, בעקבות שורת האירועים הביטחוניים מהשבועות האחרונים והמתיחות הכוללת בגדה המערבית ובעזה. הרמטכ"ל הורה על עיבוי הכוחות לאחר הערכת מצב שקיים במוצב סאלם בו סוכל פיגוע הירי ביום שישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully