וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב נעצר בחשד שחטף את בנו התינוק מהפגייה באיכילוב והעביר אותו לתל השומר

עודכן לאחרונה: 5.5.2021 / 22:31

עם קבלת הדיווח על היעדרו של בנו העולל, בית החולים והמשטרה פתחו בחיפושים אחר האב - תושב בני ברק בן 34. הוא נמלט באמצעות אופניים חשמליים כשהתינוק בארגז ונעצר בכניסה לבית החולים שיבא-תל השומר, כשמצב התינוק יציב. איכילוב: "בית החולים פתח בחקירת האירוע"

תושב בני ברק שהבריח את בנו מפגייה באיכילוב בארגז של אופניים חשמליים. מערכת וואלה!, אתר רשמי
האב נמלט עם בנו התינוק מבית החולים איכילוב/אתר רשמי, מערכת וואלה!

המשטרה עצרה היום (רביעי) תושב בני ברק בן 34 בחשד שהוציא את בנו, תינוק בן עשרה ימים, ללא אישור ממחלקת הפגייה בבית החולים איכילוב בתל אביב. על פי החשד, האב הכניס את בנו לארגז ורכב איתו באופניים החשמליים אל בית החולים שיבא בתל השומר.

לדברי גורמים המעורים בפרטי החקירה, האב טען כי לא טיפלו בבנו התינוק כמו שצריך. הוא ניתק את בנו מהמכשירים אליהם חובר ובכך הביא אותו לסכנת חיים. אמו של התינוק מוסרת עדות בבית החולים ואינה חשודה במעורבות בחטיפה. המשטרה תביא אותו מחר לבית משפט השלום בתל אביב ותבקש להאריך את מעצרו בשישה ימים.

מבית החולים איכילוב נמסר בתגובה כי "אב שמוכר עם רקע רפואי חטף את בנו הפג מהעריסה בפגיית בית החולים בה הוא מאושפז, וברח עימו חרף התנגדות הצוות אל מחוץ למחלקה. הוא הצליח לחמוק עם אופניו יחד עם התינוק אל מחוץ לבית החולים. בית החולים ומשטרת ישראל מיד פתחו בחיפושים ולבסוף האב אותר בכניסה לבית החולים שיבא, שם נעצר ובנו התינוק מיד אושפז כשהוא במצב יציב. בית החולים פתח בחקירת האירוע ודווח עליו לכל הגורמים הרלוונטים".

בית החולים שיבא מסר כי מצבו של התינוק שנחטף על ידי אביו טוב והוא מאושפז כעת במחלקה לטיפול נמרץ ילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully