וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהיגת כת בקולורדו נמצאה חנוטה ועטופה באורות חג המולד לאחר שצרכה "תרופה לקורונה"

5.5.2021 / 20:58

מנהיגת הכת Love Has Won ("אהבה ניצחה"), איימי קרלסון, נמצאה מתה כשגופתה נחנטה ועינייה נעקרו. חסידיה מאמינים כי היא המשיכה למימד אחר ותבוא להצילם בקרוב. בנה מאמין שצריכה מוגברת של מי כסף כ"תרופה לקורונה" זירזה את מותה

איימי קרלסון, מנהיגת הכת Love Has Won ("אהבה ניצחה"), נמצאה מתה בסוף השבוע שעבר בקראוון בעיירה הכפרית הקטנה מופאט שבמחוז סאגואצ'ה, קולורדו, לאחר שאדם - ככל הנראה בן זוגה ואחד החסידים שלה - דיווח על כך למשרד השריף המחוזי. קרלסון בת ה-45 הקימה והובילה קבוצה "רוחנית" שנויה במחלוקת ונודעה בה בשם "אם אלוהים".

היא נמצאה על ידי השוטרים כשהיא שוכבת על המיטה חנוטה, עטופה בשק שינה, מעוטרת באורות חג המולד ומאופרת באיפור נוצץ סביב ארובת עינייה העקורות - בחדר מעוטר בציורי קיר שלפי הערכת המשטרה נחשב כמקום קדוש עבור חסידיה. סיבת מותה טרם אושרה, אך בתקשורת המקומית דווח כי נראה שקרלסון חלתה בסרטן, רזתה מאוד וצרכה מי כסף קולואידים לחיזוק המערכת החיסונית ולמניעת הידבקות בקורונה.

הגופה נמצאה בבית הקרוואן של מיגל למבוי, שטוען שהוא לא חבר בכת, אלא פשוט סייע לקבוצה של כ-20 אנשים - חברי הכת לכאורה - כשנזקקו למקום לינה. שמו מופיע ברשומות של הכוחות הפדרליים כחלק מתרמית "התרופה הכסופה" - תרופת הקורונה המזויפת, על אף שהוא טוען כי אין לו קשר לזה. למבוי שהה בדנוור למשך זמן מה וכשחזר לביתו בשבוע שעבר, הוא מצא את הגופה החנוטה בחדר השינה. הוא אמר לחוקרים: "היה לי ברור שגברת קרלסון מתה כי עיניה חסרו, גופתה נחנטה ושיניה נחשפו דרך שפתיה", כך נכתב בצו המעצר. הוא גם אמר שהוא מכיר אותה בשם "ליה קרלסון", כשחסידיה לשעבר אישרו שהיא קראה לעצמה במספר שמות. מפרטי ה-FDA עולה כי הכת הייתה רשומה תחת מר למבוי וכי חבר הכת לשעבר, אנדרו פרופסי, טען כי למבי וקרלסון ככל הנראה היו בקשר זוגי בעבר.

מנהיגת הכת איימי קרלסון. instagram/lovehaswon1111, צילום מסך
מנהיגת הכת איימי קרלסון/צילום מסך, instagram/lovehaswon1111

הכת "אהבה מנצחת" הוקמה בשנת 2018 מתוך אמונה שקרלסון היא ישות אלוהית שמנסה להציל את האנושות במשך 19 מיליארד שנה. היא הובילה את חסידיה שהאמינו שעברה 534 גלגולי נשמות. חסידיה מאמינים כי יום אחד קרלסון תוביל 144,000 אנשים נבחרים למימד חמישי מיסטי חדש. הם גם מאמינים שדונלד טראמפ היה אביה של קרלסון בחיים קודמים, שהיא מצליחה לתקשר עם השחקן רובין ויליאמס המנוח, שמאז שהייתה ילדה היא נמצאת בקשר עם מלאכי שמים ושביכולתה להבריא אנשים מסרטן ע"י שיחת טלפון פשוטה. קרלסון הקימה את הכת, שלפי הערכת הרשויות כללה כ-20 חסידים, לאחר שהתגרשה בפעם השלישית ועזבה את עבודתה במקדונלד'ס. לקרלסון היו גם כמה גברים בחייה שכונו "אבא אלוהים".

חוקר מקרי המוות של המחוז, טום פרין, אמר ל"דנבר פוסט" כי נראה שקרלסון מתה כבר לפני שבועיים "ואולי אפילו יותר". החוקרים מאמינים שקרלסון מתה מתישהו בחודש מרץ לאחר בליעת מי כסף - קולואיד של חלקיקי כסף במים הנמכרים כתרופה אלטרנטיבית בעלת תכונות אנטי בקטריאליות - על אף שאין שום הוכחה להשפעה חיובית שלה על הגוף. חברי הכת המליצו לאנשים ליטול את התרופה כהגנה מפני קורונה לפחות 3 פעמים ביום - ולהעלות את המינון ל-5 פעמים אם הם הם מתחילים לחוש בסימפטומים של המחלה. הכת קיבלה התראה על מכירת התרופה ממנהל המזון והתרופות האמריקאי באפריל 2020.

עוד בוואלה!

שלושת בניו של "הפוליגמיסט המפורסם ביותר בקנדה" חושפים איך זה לגדול בכת עם 150 אחים

לכתבה המלאה

בליעת כמויות גדולות של "התרופה" גורמות לכסף להצטבר בגוף ולהוביל לתופעות לוואי חמורות, כולל נזק לכליות. הכסף עשוי גם להפוך את העור ואיברים אחרים לכחולים. בנה של קרלסון, קול, שלא היה חלק מהכת, אמר ל"דיילי ביסט" כי אמו צרכה כמויות אדירות של מי כסף. הוא גם סיפר שלא הופתע לשמוע על מות אמו, מאחר שבשיחה אחרונה שלהם בסקייפ היא סיפרה לו שהיא חולה בסרטן ושהיא אוכלת גבינה מותכת אחת ביום. קול אמר שהוא מקווה שמותה יביא לסופה של הכת: "זו לא בשורה משמחת, אבל אני מקווה שהדבר יביא לקיצה של הכת. אני מקווה שהנזק יפסק עכשיו".

משפחתה סיפרה שהפעם האחרונה שקרלסון יצרה קשר עמם היה בינואר האחרון כשדיברה עם אחותה טרה פלורס בטלפון. אחותה השנייה, צ'לסי רנינגר, זעמה על חברי הכת שלא סייעו לה בתקופת גסיסתה: "הכת לא ניסתה להשיג לה עזרה. הם פשוט נתנו לה למות".

מנהיגת הכת איימי קרלסון מפרסמת "תרופה לקורונה" - מי כסף. YouTube/Lovehaswon, צילום מסך
תרמית "התרופה לקורונה"/צילום מסך, YouTube/Lovehaswon

מי הייתה "אמא אלוהים"?

שבעה מחברי הכת נעצרו בחשד להתעללות בגופה ובילדים

שבעה מחברי הכת הרוחנית נעצרו בגין התעללות בגופה והתעללות בילדים ושמותיהם ג'ון רוברטסון, 32, כריסטופר רויר, 35, שרה רודולף, 35, קארין ריימונד, 47, ג'ייסון קוסטיג'ו, 45, אובדוליה פרנקו, 52, ורייאן קרמר, 30. בביתם נמצאו שני ילדים, ילדה בת 13 וילד בן שנתיים - שנלקחו למשמורת זמנית על ידי שירותי הרווחה במחוז. הילד הוחזר לאביו, למבוי שדיווח במקור על מותה של קרלסון, והילדה, בתו של ריימונד, נשארה בשירותי הרווחה.

בעמוד הפייסבוק של "האהבה נצחה" אישרה אחת המאמינות את מותה: "אנחנו מהללים בהכרת תודה מוחלטת שאמא באה לספר לנו מה באמת קורה. רבים מאיתנו חיפשו בכל עבר אחר האמת, אחר הפתרון למיליון שאלות, סוף לתהייה מדוע הפלנטה מלאה בכאב וסבל. כולם היו אבודים ומבולבלים. היא באה להצביע עבורנו על הדרך להשלים את המשימה הפלנטרית שלנו, לסיים את מערכת השיעבוד ולהביא את גן העדן לכדור הארץ". היא הוסיפה: "הרבה קורה לאחרונה אבל הדבר היפה מכל זה שאמא אלוהים עלתה מעלה. היא לא סובלת יותר וזה מה שחשוב. היא עלתה והיא שוב במלוא עוצמתה. אנחנו חוגגים כי היא מילאה את החוזה שלה. היא עשתה את כל מה שהיא באה לכאן לעשות שזה להעיר אנשים ולהעביר אלינו את הלפיד. היא לא נפטרה, היא רק המשיכה הלאה. המהות שלה עזבה את גופתה של איימי קרלסון בשעה 12:22. היא מאושרת עכשיו. היא עשתה את זה בשביל כולנו. היא חוותה מוות נוראי ביותר כמו הפרקינסון של לו גריג, כל גופה היה משותק אך מוחה תפקד לחלוטין".

מנהיגת הכת איימי קרלסון. Facebook / LOVEHASWON, צילום מסך
מנהיגת הכת איימי קרלסון/צילום מסך, Facebook / LOVEHASWON
מנהיגת הכת איימי קרלסון. VICE, צילום מסך
חברי הכת "אהבה ניצחה"/צילום מסך, VICE

הכת מציעה "מפגשי התעלות רוחניים אינטואיטיביים" ומוכרת מוצרי ריפוי רוחניים ברשת. עמוד הפייסבוק והיוטיוב של הכת כוללים סרטוני "עדכוני אנרגיה" יומיים.

"לשכת השריף קיבלה תלונות רבות ממשפחות בארצות הברית האומרות כי הקבוצה מבצעת שטיפת מוח לאנשים וגונבת את כספם", נכתב בתצהיר המעצר. בשנה שעברה הקבוצה שכרה בית בהוואי בכדי לברוח ממגפת הקורונה, אך בסופו של דבר עזבה לאחר הפגנות מצד תושבים מקומיים, על פי משטרת מאווי. חברי כת לשעבר האשימו את קרלסון בשטיפת מוח והתעללות בהם. הם גם טענו שהם הורעבו ומעולם לא קיבלו תשלום על עבודתם.

הכת עמדה במוקד סדרה חדשה של רשת vice בשם False Gods מוקדם יותר השנה, שם הוצגו סרטונים של קרלסון צורחת בגסויות, אוחזת חתול בפרוותו, ולכאורה מכניסה ילד קטן לארון עקב התקף זעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully