וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושת בניו של "הפוליגמיסט המפורסם ביותר בקנדה" חושפים איך זה לגדול בכת עם 150 אחים

23.2.2021 / 23:40

שלושה אחים חושפים בטיקטוק את חוויותיהם מחייהם הקודמים כחלק מכת פוליגמית הכוללת אב אחד, 27 אמהות ו-150 אחים. אחד האחים מספר שהוא למד בכיתה עם 19 מבני משפחתו ואחר סיפר שעבר לבי"ס ציבורי ושם למד בשיעור היסטוריה על משפחתו

הבחור שחושף איך זה לגדול בכת פוליגמית עם 150 אחים/@warrens.life

שלושה אחים מ"המשפחה הפוליגמית המפורסמת ביותר בקנדה" חושפים כיצד זה לחיות בכת לצד אב אחד, 27 אמהות (חלקן קטינות) ו-147 אחים. מרלין ומוריי בלקמור, שניהם בני 19, ואחיהם וורן בן ה-21, נעזרים בטיקטוק כדי לחשוף איך נראו חייהם הקודמים בכת הדתית שפרשה מהקהילה המורמונית וחייתה בקולומביה הבריטית. בסרטון אחד, מרלין מגלה שיש לו שני אחים שנולדו באותו היום לאמהות שונות. בסרטון אחר וורן חושף שהוא לומד בכיתה עם 19 מבני משפחתו, שחלקם הם אחייניו.

בני משפחת בלקמור הם ילדיו של הפוליגמיסט הנודע והמטיף ווינסטון בלקמור בן ה-64, שנידון ב-2018 לחצי שנת מאסר בית על תנאי ו-150 שעות שירות, לאחר שנמצא אשם בפוליגימיה (ריבוי בנות זוג) כיוון שהתחתן עם 24 מבנות הקהילה שלו, חלקן קטינות. בלקמור הוא הבישופ של קהילת בונטיפול והמנהיג הרוחני של קבוצת נוצרים קיצוניים שפרשו מכנסיית "ישו המשיח של קדושי אחרית הימים" של המורמונים, בין היתר בשל חוסר הסכמתם לוותר על הפוליגמיה.

בנו מרלין הפך לכוכב רשת לאחר שהחליט לחשוף את חייו הלא שגרתיים במשפחה. לצד אחיו וורן ואחיו למחצה מוריי, מרלין פנה לטיקטוק כדי לספר כיצד זה מרגיש לחיות בקהילה סגורה. השלישייה, שעזבו כעת את באונטיפול וקרובים לאמהותיהם, אמרו כי הם מקווים שהדור הבא כבר יקרא "משפחה" ולא "כת". בסרטון אחד, מרלין, המתגורר כיום בארה"ב ויש לו שבעה אחים מאותה האמא, חושף כיצד היה עליו לצאת מהקהילה כדי לדבר בחופשיות על החוויה שלו. "רציתי לדבר על זה אבל הייתי צריך לצאת, מכיוון שחששתי שמישהו יופיע בפתח ביתי ויעשה לי משהו רק בגלל שדיברתי על איך שגדלתי כילד", הוא אומר. "רציתי לדבר על זה שנים. עכשיו אני במצב שאני יכול. העולם הולך לגלות".

מרלין חושף תמונה משפחתית:

@merlins.life

Reply to @sangwoos_big_ass I have pictures in other videos that are just siblings #polygamy #siblings #exmo #famof150 #fyp #foryou #foryoupage

♬ F Boy - Ander Huang & DJ Kuromi
הבחור שחושף איך זה לגדול בכת עם 150  אחים. @warrens.life, צילום מסך
התמונה המשפחתית/צילום מסך, @warrens.life

בסרטון אחר, מרלין מתאר כיצד הוא חלק מ"שלישיה", משום שיש לו אח למחצה ואחות למחצה שנולדו באותו היום בו הוא נולד - אך לאמהות שונות. "אחי ואחותי נשואים לדת עכשיו, אז אין לי יותר קשר איתם", הוא מוסיף. בסרטון אחר הוא מסביר את טווח הגילאים הגדול בין אחיו. הוא סיפר כי אחיו הבכור בן 44 ואילו הצעיר ביותר רק בן שנה. הוא גם מספר שמסיבות יום ההולדת במשפחתו הן "די נורמליות". הוא אמר: "זה לא היה כאילו 150 איש מופיעים למסיבת יום ההולדת של כולם. זה היה יותר כמו החברים הכי קרובים שלך והילדים שהכי קרובים אליך בגיל. בעיקר האחים הביולוגיים שלך הגיעו והביאו לך מתנות יום הולדת והחברים הכי קרובים שלך". הוא הוסיף: "לפעמים אם היו כמה ימי הולדת צמודים זה לזה, היינו חוגגים אותם כמסיבת יום הולדת אחת גדולה, אבל זה לא קרה לעתים קרובות. לרוב כל ילד היה חוגג את יום הולדתו כמו שכל ילד ברחבי העולם חוגג".

מרלין מספר על אחיו שמאותו האם:

@merlins.life

Reply to @333t_official @warrens.life is my full sibling. #polygamy #family #fyp #foryou #foryoupage

♬ Blade Runner 2049 - Synthwave Goose

אחיו, וורן בלקמור, המתגורר עד היום בקנדה, שיתף גם הוא את סיפורו על שהותו בכנסייה. "אני ומרלין אחים מאותה האמא ובעצם חברים הכי טובים", הוא אמר, "עם מוריי גדלנו באותו בית ועשינו הכל ביחד, האמהות שלנו הן כמו אחיות. במקום לשנוא זה את זה כמו שהרבה אחים עושים, אנחנו בונים אחד את השני ואנחנו מעודדים אחד את השני כדי לדעת שאפשר לעשות כל מה שאנחנו שואפים. אנחנו תמיד נמצאים אחד בשביל השני. חייתי בבית עם 17 אחים". בסרטון אחר הוא סיפר כי הוא למד עם 19 מבני משפחתו בכיתתו בבית הספר אותו ניהל אביו. כל הילדים נולדו בשנת 1999: "היו לי חמישה אחים, ארבע אחיות, שבעה בני דודים ושני אחיינים בכיתה שלי. הלכתי לבית הספר עם האחיינים שלי, היינו באותו הגיל". וורן סיפר גם שהם גידלו את מרבית המזון שלהם בעצמם - כמו תפוחי אדמה, תירס ועגבניות.

וורן חושף פרטים על משפחתו:

@warrens.life

Lol it's crazy to think back on how many dishes my mom would do after dinner. #fyp #foryou #MyStyle #exmo

♬ original sound - WARREN BLACKMORE

מוריי, לעומת זאת, סיפר שעזב את בית הספר הפרטי והלך ללמוד בתיכון ציבורי בשנת לימודיו האחרונה, שם למד על משפחתו בשיעור היסטוריה. "הרבה אנשים אמרו שהם למדו על משפחתי בכיתה וכך גם אני. במהלך השנה האחרונה בתיכון, למדתי בבית ספר ציבורי סמוך לעיירה הקרובה ונרשמתי לשיעור משפטים". הוא סיפר כי מהר מאוד נתקל בפרק העוסק בפוליגמיה: "יש קטע שלם בספר החוקים המדבר על המשפחה שלי. כולם גם יודעים שאני מהמשפחה הזאת. אז כן, גם למדתי על זה".

מוריי מספר על התגובות שהוא מקבל מאנשים:

וורן חושף תמונות משפחתיות:

ופה הוא מסביר בדיוק כיצד בנויה משפחתו המורחבת:

@warrens.life

I grew up in this, I don't believe in it. Fine line. #fyp #foryoupage #weirdthings

♬ original sound - WARREN BLACKMORE

מוריי מסביר מה ההיתרון בלהיות חלק ממשפחה גדולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully