וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם טוען שרוח רפאים דיברה איתו במשך שנים באמצעות תמונות פולארויד

3.2.2021 / 0:02

תושב לוס אנג'לס טוען כי הוא וחבריו צילמו עשרות אלפי תמונות שבאמצעותן רוח רפאים ששהתה בדירתו יצרה איתו קשר וענתה על שאלות רבות. כשהחברה הפסיקה לייצר את הפילם הספציפי שבו השתמש, הקשר הופסק

טריילר ל-Surviving Death/Netflix

גבר נשאר בהלם אחרי שהוא גילה שרוח רפאים "מתקשרת" איתו דרך תמונות פולארויד. ג'ון הוקרט מלוס אנג'לס, קליפורניה, אמר שהוא חש באנרגיות שונות בביתו מהרגע שהוא עבר לשם בשנות ה-80. ב-1991 הוא קיבל מצלמת פולארויד מאביו כמתנה לחג המולד והוא השתמש בה כדי לצלם את חדר השירותים שלו אחרי שראה את הדלת נפתחת במסתוריות לבדה. בשיחה עם יוצרי הסדרה הדוקומנטרית של נטפליקס "לשרוד את המוות", הוא מספר: "ראינו סוג של אור מוזר. חשבתי לעצמי, אוקיי, אבא שלי אוהב בדיחות, הוא הביא לי את המצלמה - זה מה שקורה כאן".

אבל אז הוא הזמין את החברים שלו לצלם תמונות גם כן ברחבי הבית, ובכל התמונות ראו סוג של עשן ברקע. "כמה מהם היו סקפטיים ומישהו שאל: "האם אתה כאן?". אחד אחר אמר: "בוא נגלה", והוא צילם תמונה. לקח קצת זמן עד שראינו שהוא בעצם ענה לנו. אני זוכר שנלחצנו ואמרנו: "איך הוא יכול לענות?", הוא לא אמור לענות, הוא אמור להיות כמו ענן ולהעיף דברים, במקום זה הוא אמר "כן". ואכן בתמונה אחת נראה מעין ענן שמייצר את האותיות Y, E ו-S.

ג'ון וחבריו החלו לשאול עוד שאלות כמו: "מה השם שלך?", ובתמונה הבאה הופיעה התשובה: "רייט". ה'רוח' טענה שהיא חברה שלהם ולא רוח רעה. "בנקודה הזאת היא החלה לדבר איתנו, היא ענתה על השאלות שלנו, וברגע שזה התחיל, זה שינה הכל", הוא טען.

ג'ון הוקברט שיצר קשר עם רוח רפאים באמצעות תמונות. Netflix/Surviving Death, צילום מסך
צילם בין 11 ל-12 אלף תמונות של התכתבויות עם רוח הרפאים. ג'ון הוקרט/צילום מסך, Netflix/Surviving Death
רוח רפאים שעונה בתמונות פולארויד. Netflix/Surviving Death, צילום מסך
כך נראה הקשר בין הקבוצה לרוח הרפאים/צילום מסך, Netflix/Surviving Death
אוסף תמונות פולארויד שדרכן תקשרה רוח רפאים. Netflix/Surviving Death, צילום מסך
תמונות נוספות של ניסיון התקשורת/צילום מסך, Netflix/Surviving Death

ג'ון החל לארח מסיבות ולהזמין אליו אנשים לצלם במצלמות הפולארויד שלהם את הכיתובים. ג'ון גילה כך שהכיתובים מופיעים רק במצלמת פולארויד מסוג ספקטרה עם פילם של ספקטרה ולא עם שום סוג אחר.- לכן הקשר הסתיים לאחר מסםפר שנים כשפולארויד הפסיקה לייצר את הפילם המסוים הזה. "לקחנו כנראה 11 או 12 אלף תמונות, עד הרגע שהפסיקו לייצר פילם מהסוג הזה. אני חושב שזה משהו במרכיב הכימי בפילם הספציפי הזה, שעזר לרוח לייצר איתנו קשר", הוא הסביר.

צפו בו משחזר את המאורעות

סרטון ישן שתיעד את האירוע המוזר

צפו בו בסדרה החדשה של נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully