וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מצלמת האבטחה תיעדה "רוח רפאים עם משושים" יוצאת מחדר התינוקת

29.11.2020 / 8:27

אישה מבוהלת ממילווקי ביקשה עזרה דחופה, אחרי שתיעדה דמות מוזרה מאוד מציצה מחדר השינה של התינוקת שלה: "כשנכנסתי לבדוק את החדר, לא היה אף אחד". צפו בסרטון שלא מותיר ספק: היתה דמות מאוד מוזרה בחדר

דמות מסתורית מציצה מחדר התינוק/YouTube / Hidden Underbelly 2.0)

מאמינים ברוחות רפאים? אם לא, כדאי שתצפו בסרטון שבאייטם הזה ואולי תשני את דעתכם. בתיעוד ממילווקי, ויסקונסין, על ידי מצלמות האבטחה של הבית, רואים דמות מוזרה מציצה מחדר של התינוקת ואז נכנסת חזרה לחדר. האמא המודאגת של התינוקת שיתפה את הסרטון הזה בפורום שעוסק בענייני רוחות קפאים ב"רדיט" והתחננה לעצה.

היא כתבה: "בבקשה תעזרו לי, אני לא יודעת מה זה. זה היה החדר של התינוקת שלי, אבל כשנכנסתי להציץ בחדר, לא היה אף אחד שם". מה שמלחיץ במיוחד בסרטון הזה הוא שנדמה שלדמות שמציצה אין ידיים, אלא סוג של מחושים או משושים.

דמות מסתורית מציצה מחדר התינוק. YouTube / Hidden Underbelly 2.0), צילום מסך
מה זה יכול להיות? התיעוד דמחדר התינוקת/צילום מסך, YouTube / Hidden Underbelly 2.0)

מאז שהסרטון הקריפי עלה לרשת ב-7 בנובמבר הוא צבר מעשרות אלפי צפיות. בתיאור של הווידאו נאמר: "בווידאו הזה, יש לנו תיעוד של ישות שמוציאה את ראשה מחוץ לחדר בפינה. במבט ראשון, קל לחשוב שזה רק אדם שמציץ החוצה וסוגר את הדלת מאחוריו. אבל במבט נוסף אפשר לראות ישות ללא ידיים, אלא משהו כמו מחושים שחורים".

הצופים בסרטון היו די מצומררים. אחד מהם כתב: "זה ממש מבהיל וגורם לי לחלחלה". אחר כתב: "זה ממש קריפי. ראיתי את זה בפלאפון שלי, עכשיו אני רואה במחשב במסך יותר גדול. זה גרם לי לצמרמורת". אחר הוסיף: "רוחות לא יכולות לסגור דלתות, זה משהו הרבה יותר גרוע". מה אתם חושבים?

צפו במחזה המצמרר

  • עוד באותו נושא:
  • רוח רפאים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully