וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מפחיד: המת הוכנס למקפיא ע"י אחיו, אך התעורר ביום שלאחר מכן

25.10.2020 / 0:02

גבר בן 74 מהודו הוכרז כמת על ידי אחיו אחרי שלדבריו לא זז במשך דקות ארוכות. הוא הוכנס למקפיא נייד, אך המפעיל שבא להחזיר את המקפיא הבחין שהוא זז ונושם. צפו בסרטון שמתעד את הכל והחשדות שהוא מעלה לגבי תמימות האח שאמר כי "הנשמה שלו לא עזבה אותו עדיין"

צעירה שנקברה בחיים מחולצת מהקבר/Primer Impacto/youtube

גבר הודי בן 74 שנחשב כמת הוכנס למקפיא עד למועד ההלווייה שלו, רק כדי להתעורר ביום שאחרי. קומאר באלאסובראמאניה היה חולה מאוד ולא זז במשך דקות ארוכות. אחיו סאראבנאן היה משוכנע שהוא מת בגלל חוסר התזוזה שלו, והמשפחה נעזרה בחברה שמספקת מקפיאים ניידים כדי לאחסן את גופתו.

אלא שכשהטכנאי של המקפיא בא לקחת אותו בחזרה אחרי 24 שעות, זמן קצר לפני טקס הקבורה, הוא הבחין שקומאר עדיין נושם. הוא הזעיק את בני משפחתו שנדהמו לגלות סימני חיים בתוך המקפיא. בסרטון, שמן הסתם הפך להיות ויראלי מאוד, אפשר לראות את קומאר רועד בתוך המקפיא כאשר אחיו שם לב לתזוזה ושמע קול נוסף שאומר שקומאר זז.

צפו בתיעוד המצמרר

"הידיים שלו רועדות, איך?", אמר אחד הנוכחים, בעוד שסאראבנאן חשב שזה פרכוס. עד הראייה התעקש ושאל: "איך זה אפשרי אם הוא מת?", וסאראבנאן ענה: "הנשמה שלו לא עזבה אותו עדיין". אחרי שהתברר ללא ספק שהוא חי, קומאר הוצא מיד מהמקפיא והובהל לבית החולים. ד"ר באלאג'נתן שטיפל בו, אמר: "הוא מגיב היטב לטיפול ומשתף פעולה".

אגב, סאראבנאן אחיו של קומאר לא יצא נקי מהפרשיה הזו והמשטרה המקומית החלה בחקירה נגדו אחרי שהוא הכריז שאחיו מת "בלי בדיקה רפואית ראויה". בנוסף, בתקשורת המקומית דווח כי קיים חשד לפי סאראבנאן ניסה לרצוח את אחיו, כיוון שיממה קודם לכן הוא שוחרר מבית החולים אולם וסאראבנאן ביקש לקחת איתו את המקפיא, כיוון ש"רצה להתכונן למותו".

  • עוד באותו נושא:
  • הודו
  • גופה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully