וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זה תיעוד של "רובוט לחימה ענק" שנצפה באזור 51 המסתורי?

15.10.2020 / 0:01

מומחה לעב"מים טוען שבידו תיעוד מצולם של רובוט לחימה בגובה 16 מטרים, כשלדבריו ניתן לראות את זרועותיו, רגליו וראשו של הרובוט בצילום של גוגל ארת' מאזור 51. מן הסתם - לא כולם משוכנעים

תיעוד של "רובוט לחימה ענק" שנצפה באזור 51/YouTube/ufosightingsdaily

"מומחה" העב"מים, סקוט סי וורינג, טוען כי הבחין ברובוט ענק שנבנה בבסיס הסודי של אזור 51, בסיס המשמש לפיתוח וניסוי כלי טיס צבאיים, אך מקושר גם לתאוריות קונספירציה רבות העוסקות בחייזרים. תיאורטיקן הקונספירציות הנודע טוען בנחישות כי מדענים באזור 51 בנו צבא של רובוטים ענקיים ללחימה עתידית. כראיה, הוא מציג תיעוד מצולם מגוגל ארת' בו נראה לכאורה הרובוט המפלצתי.

"רובוט ענק" נצפה באזור 51. YouTube/ufosightingsdaily, צילום מסך
"רובוט ענק" נצפה באזור 51/צילום מסך, YouTube/ufosightingsdaily

בסרטון שפרסם בערוץ היוטיוב שלו, UFO Sightings Daily, "החוקר" טוען שמצא רובוט בגובה 16 מטרים מונח על הקרקע באזור 51. הוא מבצע קירוב לתמונת הלוויין שצולמה בשנת 2006 ואמר: "אני לא מאמין שזה אמיתי, וזה נראה כמו טכנולוגיה חדשה שאזור 51 עבד עליה". הוא הוסיף: "ממה שאני רואה, זה נראה כמו רובוט. רובוט ענק ששוכב על גבו ויש עוד אחד כאן". הוא מזיז את הסמן על ציר הזמן ומראה שהדמות המשונה לא נמצאה שם בשנת 2002. לאחר מכן סקוט חוזר לשנת 2006 ומצביע על הידיים והרגליים של הדמות דמוית הרובוט.

"רובוט ענק" נצפה באזור 51. YouTube/ufosightingsdaily, צילום מסך
"רובוט ענק" נצפה באזור 51/צילום מסך, YouTube/ufosightingsdaily

בבלוג שלו, האיש המכונה "שוחר האמת" כתב: "אולי כמה חיילים בחיל האוויר של ארצות הברית סתם משחקים לעצמם ועובדים על זה במשך שנים, או אולי אזור 51 מתנסה ברובוטים בגובה 16 מטר שיכולים לשמש יום אחד בלחימה".

הצופים הוקסמו מדמיונו הפרוע של סקוט. אחד כתב: "הם מתכוננים להילחם בענקים". רבים אחרים לא השתכנעו: "לרובוט שגובהו 16 מטרים יהיה יותר צל על האדמה. זה נראה יותר כמו ערמה של אשפה וחורבות עם משחקי אור עליהם", אמר אחד ואחר הוסיף: "זה רק צל... אבל אני ממש רוצה להאמין לזה כי זה מגניב".

צפו בהסבר המלא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully