וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה נדהמה כשצילמה דמות מסתורית בוהה בה ביער חשוך ורדוף רוחות

21.11.2020 / 23:04

חוקרת התופעות העל טבעיות לין לודוויג נכנסה ליער בלונג איילנד שנחשב לרדוף וסיפרה שחשה תחושה מוזרה. כשהיא סיימה לערוך את הסרטון שצילמה שם גילתה דמות שמסתכלת לתוך המצלמה: "זה מסביר את התחושה שלי"

דמות מסתורית מסתגלת למצלמה ביער חשוך/Lynnfamous TV

במהלך טיול להר מיזרי רואד שבלונג איילנד, ניו יורק, אישה אחת טוענת שהיא נתקלה במשהו די מפחיד. חוקרת התופעות העל טבעיות לין לודוויג, שמפרסמת ברשתות החברתיות תחת השם Lynnfamous, ביקרה לאחרונה באזור שנחשב כרדוף רוחות, והחליטה לבדוק את היער.

היא לא מצאה שם שום דבר מיוחד, עד שחזרה הביתה והסתכלה על הסרטון שצילמה במקום, והיא בטוחה שהיא מצאה את מה שחיפשה. לין מאמינה שבסרטון שלה נראית 'התגלות' של רוח רפאים, שמסתכלת ישר לתוך המצלמה, לפני שהיא מביטה לצד השני.

צפו בתיעוד המלא

בשיחה עם הדיילי מירור, היא מספרת כי מעולם לא האמינה ברוחות רפאים, אלא שמהרגע שזכתה לחוויה על טבעית משלה, היא נמצאת במשימה לחקור את המקומות הרדופים. "תמיד הייתי סקפטית, אני חושבת שרוב האנשים כך, עד הרגע שהייתה לי חוויה שלא יכולתי להסביר אותה. כעת אני רוצה להגיע לעוד מקומות רדופים ולחלוק את החוויות שלי בערוץ היוטיוב שלי. אני רוצה לחקור את היערות הפחות מפורסמים, מקומות ששמעתי עליהם שהם מקוללים ורדופי רוחות".

על החוויה הספציפית סיפרה לי: "באזור המסוים הזה בו צילמתי, היו נקודות קרות. הרגשתי תחושה שמשהו היה שם באותו הלילה. ידעתי שתפסתי משהו במצלמה. כשהלכתי לערוך את הסרטון לערוץ היוטיוב, ראיתי משהו שנראה כמו דמות שנעה מול המצלמה משמאל לימין. אפשר לראות אותה בצד השמאלי התחתון, היא מסתכלת למצלמה ואז מסתכלת הצידה".

היא ממשיכה לספר כי מעולם לא הצליחה לתעד משהו דומה במצלמה: "לא ראיתי מעולם דמויות מסוג זה, בטוח שלא כאלה ברורות, במצלמה. באופן ברור, לא ראיתי אותה כשהייתי שם, אבל זה מסביר את התחושה שהייתה לי. אני מאוד גאה בזה, זה הדבר הכי קרוב שיש להוכחה לקיומן של רוחות".

לין מספרת שהיא מתכוונת לבקר עוד ועוד מקומות מפחידים בלונג איילנד: "אני אהיה עסוקה בתקופה הקרובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully