וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק בת 17 וכבר הוכתרה כבחורה עם הרגליים הארוכות בעולם

8.11.2020 / 0:05

מקי קורין מטקסס מתנשאת לגובה של 2.08 מטרים ומוטת רגליה מרשימה אפילו עוד יותר: "אני שמחה על מה שיש לי, אבל קשה לי מאוד להיכנס למכוניות". צפו בתמונות המדהימות שלה

יקטרינה ליסינה שמחזיקה בשיא גינס של האישה עם הרגליים הארוכות בעולם ב-2018/ekaterina_lisina15

תכירו את מקי קורין. הנערה בת ה-17 מטקסס כבר הוכתרה כבחורה בעלת הרגליים הכי ארוכות בעולם עם מוטת רגליים של 1.2 מטרים והיא מתנשאת לגובה של 2.08 מטרים.

קורין הבינה שהיא יכולה להתמודד על תואר מחזיקת שיא גינס אחרי שהיא לבשה מכנס באורך של 1.2 מטרים, ארוך יותר אפילו מאקטרינה ליסינה שחקנית הכדורסל הרוסייה שמחזיקה באופן רשמי בתואר.

הכירו את מקי קורין

קורין שמחה על מתנת האל שקיבלה, למרות שהיא גם מודעת היטב לחסרונות: "יש הרבה דברים שליליים ברגליים כל כך ארוכות. הראש נתקע בתקרה כשאת נכנסת בדלת, קשה להיכנס למכוניות ולמצוא בגדים מתאימים".

עוד בוואלה!

הרגליים הארוכות בעולם ואיש עם אנטנה בראש: השיאים המוזרים של 2018

לכתבה המלאה

מקי שמתגוררת באוסטין, טקסס, כבר עברה מזמן את טריש אמא שלה שגובהה רק 1.52 מטר, וגם את אביה קמרון שמתנשא לגובה 1.82 ואת אחיה שבגובה דומה.

מקי נולדה בגודל ממוצע לגמרי, אבל כבר שהיתה בת 9 היא התנשאה לגובה של 1.52 מטרים. למקרת שתהיתם האם היא האישה הגבוהה בעולם - ובכן מסתבר שהתואר הזה שייך לסו פאנג, בחורה סינית בת 33 שמתנשאת לגובה של 2.13 מטרים. השיא של כל הזמנים שייך לז'נג ז'ינליאן הסינית שהתנשאה לגובה של 2.40 מטרים.

מקי קורין. צילום מסך, צילום מסך
מקי קורין ואמה../צילום מסך, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully