וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמע רעשים במטבח ולא האמין מה גילה בתמונה שצילם

4.1.2021 / 0:21

אדם שמע דפיקות מהמטבח הריק שלו, וכשניגש לצלם את מה שקורה ראה משהו שגרם לו להיבהל ולעזוב את הבית. האנשים ברשתות החברתיות שהבחינו במה שקרה כבר נסערים ולא בטוחים האם מדובר בזיוף או בתיעוד אמיתי של רוח רפאים

גבר נרדף על ידי רוח רפאים של תינוק חצוי ראש/עריכה: יאיר דניאל

אדם החליט לעזוב את דירתו אחרי שצילם תמונה של המטבח הריק שלו בעקבות רעשים וגילה בה דמות מפחידה מאוד. התמונה הפכה לויראלית אחרי שהועלתה ל-Reddit עם הכיתוב: "אחרי ששמעתי רעשים של דפיקות מהמטבח צילמתי את התמונה וראיתי את זה".

המצלמה מכוונת לעבר מסדרון שנראה חשוך וניתן לראות את קצה המטבח. במבט ראשון נראה שאין שום דבר מלהיב בתמונה מלבד כמה דברים לא מסודרים על הדלפק. מאות אנשים ברשת הודו שהם לא ראו בה שום דבר מעניין... עד שהם עשו זום.

אתם רואים את הדמות?

רוח רפאים מתחבאת במטבח. Reddit, צילום מסך
רוח רפאים מתחבאת במטבח/צילום מסך, Reddit

ועכשיו כבר אי אפשר לפספס

רוח רפאים מתחבאת במטבח. Reddit, צילום מסך
רוח רפאים מתחבאת במטבח/צילום מסך, Reddit

מהרגע שהבחנתם בה, הדמות לא נעלמת מהעין, כשאחד המגיבים כתב: "התקרבתי וחשבתי לעצמי, אין פה שום דבר ואז - או מיי גוד, וכמעט זרקתי את האייפד באוויר". שני הוסיף: "אמרתי לעצמי - אני לא רואה כלום... הולי פאק", ושלישי חתם: "עברתי את אותו דבר - אין פה כלום. אין פה כלום... הלם".

אנשים רבים בהו בתמונה וטענו שלא ראו בה שום דבר מפחיד ואחד כיוון אותם: "מעל הדלפק ליד הדלת, נראה כמו פנים שקופות או לבנות שמציצות", בתגובה אחרת נכתב: "אם זה לא פייק, יש לך רוח רפאים בבית", והאדם שהעלה את התמונה הוסיף: "לצערי זה לא מזוייף. הלוואי שזה היה נכון".

הפוסט הגיע ליותר מאלף תגובות ולא כולם היו משוכנעים באמיתות התמונה כשחלק מהאנשים טענו שמדובר באדם שלובש מסכה: "זה מוזר, אבל לרוע מזלנו הדלת פתוחה מספיק בדיוק כדי שמישהו יעמוד מאחוריה". אדם אחר טען שהתמונה נערכה: "הרזולוציה של הדמות שונה וזה רק באזור של הפנים. אפשר לראות לפי הפיקסלים. זה הרבה יותר חלק מכל חלק אחר".

בעקבות ההתעניינות בפוסט, המפרסם שלה כתב כי: "בשביל להבין את הקונטקסט, אני גר עם עוד שלושה חברים, אבל אני הייתי היחיד בבית בזמן הצילום. אחרי שצילמתי את התמונה בדקתי ואף אחד לא היה שם. אחרי זה בדקתי כל חדר אחר ואף אחד לא היה בבית. הדלת הקדמית הייתה נעולה וכל החלונות היו סגורים, לא יודע מה קרה, אני לא חשבתי שזה יגרום לכזאת סערה, אבל תודה למי שהביע דאגה. כעדכון, מאז שראיתי את התמונה עזבתי את הבית וחזרתי לגור עם המשפחה שלי. אמרתי לשותפים שלי למה אני עוזב, אבל הם בחרו להישאר".

  • עוד באותו נושא:
  • רוח רפאים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully