וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך באמת נראים חייהם של חברי כת השטן - וככה הם חוגגים

1.1.2018 / 8:59

ג'ון ווייט, אחד הפעילים הבכירים בכנסיית השטן בבריטניה, חושף את שגרת חייהם של חברי הכת האפלה והידועה לשמצה, ומסביר למה היא לא באמת כל כך מפחידה: "גם אשתי חושבת שאני תמהוני, אבל כולם טועים טעות מרה"

Church of Rational Satanism

כת השטן סובלת מתדמית אפלולית ומאיימת ברחבי העולם, אבל כעת יש מי שמבקש לשנות זאת. ג'ון ווייט, 46, אחד הפעילים הבולטים בכנסיית השטן שבלונדון, חושף כמה פרטים עסיסיים על פעילויותיהם של חברי הכת והכנסייה, ומסביר באופן מפתיע למדי כיצד הם מציינים את חג המולד ואת כניסת השנה החדשה.

"אין שום דבר נוצרי בכריסמס", הוא טוען, "אנחנו אוהבים לקרוא לחג הזה, 'פסטיבל הפגאניות'. כל המנהגים פגאניים - העצים, חלוקת המתנות, הבישולים...הכל". ווייט משתייך לזרם השטניזם האתאיסטי, דת מאורגנת מבית מדרשו של אנטון זנדור לה-ווי, שאינה מאמינה בשטן ממש אלא כסמל של החומר, הגשמיות ותשוקות הגוף. הוא וחבריו מטיפים לנהנתנות והעצמת האגו על חשבון הערכים המסורתיים מהכתובים.

עוד ב"אסור לפספס"

קצף גילוח לראי ולימונדה לפרחים: קבלו טיפים ביזאריים לניקיון
קשה לצפייה: פעלולן כמעט נופל אל מותו מול המצלמות
האם שיגור הרקטה הוכיח שחוצנים ביקרו בכדור הארץ?

כנסיית השטן. Church of Rational Satanism, אתר רשמי
מה ההגיון מאחורי הריטואלים המשונים? חברי כנסיית השטן/אתר רשמי, Church of Rational Satanism

את חג המולד האחרון הוא חגג עם חבריו המשתייכים לכנסיית השטן, ובמסגרת ציון החג הם העניקו מתנות זה לזה. לרוב, היו אלה מתנות הקשורות לשטן ולפולחן שנוצר סביבו. "יש כאלה שמחוברים יותר לצד הטקסי, שמתלבשים כמו שכולם מדמיינים את חברי כת השטן ועושים את הריטואלים שכולם מכירים, אבל יש לא מעט אנשים כמוני, שמתחברים יותר לצד הרעיוני. הייתי אתאיסט במשך שנים, עד שנחשפתי למה שבאמת עומד מאחורי כת השטן. אנחנו בסך הכל מאמינים שהשטן שמתואר בתנ"ך לא באמת היה אדם רע. ההפך הוא הנכון - שטן היה זה שנלחם באלוהים כשהרג מיליוני אנשים".

מובן שהשתייכותו לכנסיה גוררת יחס מסוים מהסביבה. ווייט מספר שגם הוא, כמו רבים מחבריו, נתפסים כמוזרים אפילו כשהם נמצאים בקרב בני משפחה. "אשתי חושבת שאני מוזר ותמהוני, אבל היא חשבה ככה עוד לפני שהצטרפתי לכת", סיפק בחיוך. גם אביו נוהג ללגלג על דעותיו לעתים קרובות, אבל זה לא מרתיע אותו. "המטרה שלי היא לתקן את הרושם המוטעה שנוצר בנוגע לכנסיית השטן ברחבי העולם. אנחנו לא עד כדי כך מפחידים, ויש לא מעט מה ללמוד מאיתנו".

עוד באותו נושא

עשרות תלמידים סבלו מפרכוסים והזיות בגלל "השתלטות של השטן"

לכתבה המלאה
פסטיבל השטן באורורו, בוליביה, 26 בפברואר 2017. רויטרס
גם בני המשפחה לא רואים את החברות בכת בעין יפה. פסטיבל השטן בבוליביה/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • כת השטן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully