וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות תלמידים סבלו מפרכוסים והזיות בגלל "השתלטות של השטן"

22.5.2016 / 8:03

מגפה מסתורית ומפחידה תוקפת ילדי בית ספר בפרו, אשר סובלים מהתעלפויות והזיות בחודש האחרון. תלמידים רבים מספרים על חיזיון מוזר בו גבר לבוש בשחור רודף אחריהם ומנסה לחנוק אותם. לרופאים אין הסבר לתופעה

יוטיוב

80 תלמידים בפרו סבלו לאחרונה מהזיות קשות ופרכוסים כתוצאה ממה שנטען שהוא "השתלטות של השטן" עליהם. הילדים סבלו מעיוויתות קשות והתעלפויות ואף דיווחו כי ראו גבר לבוש שחורים שניסה להרוג אותם. בתקשורת המקומית דווח שמומחים מתקשים להסביר את האירוע המצמרר, שהתרחש בבית הספר שנבנה מעל בית קברות של המאפיה.

על פי דיווחים מקומיים, הילדים שחיים בצפון המדינה חווים את המגפה השטנית לאורך החודש האחרון. סרטון מפחיד מתעד את התלמידים כשהכרתם מעורפלת, הם צורחים וסובלים מהזיות. ד"ר אנטוני צ'וי אמר לטלוויזיה המקומית: "אנחנו לא מבינים איך התופעה ממשיכה מאז ה-29 באפריל ועד היום".

אלזה דה פיצאנגו, אמא מודאגת שביתה חוותה את התופעות המוזרות אמרה: "היא מתעלפת ויורקת קצף מהפה בבית הספר. לא מספרים לי כלום בבית החולים".

ילדים שהשטן השתלט עליהם. צילום מסך
התלמידים סבלו מהזיות, התקפים והתעלפויות./צילום מסך

תלמיד מבית הספר תיאר את החוויה המסתורית: "מטריד אותי לחשוב על זה. זה כאילו מישהו ממשיך לרדוף אחרי מאחור. זה היה אדם גבוה עם זקן ארוך שלבוש כולו בשחור והוא ניסה לחנוק אותי. חברים שלי אמרו שצרחתי אבל אני לא ממש זוכר".

תלמידה נוספת סיפרה שהתקשתה לנשום והחזיקה את צווארה כאילו מישהו חונק אותה. לדברי חבריה היא צעקה "תוציאו את זה החוצה". נערה נוספת בת 13 שיתפה: "כמה ילדים מכיתות שונות התעלפו באותו הזמן. הרגשתי בחילה והתחלתי להקיא. שמעתי קולות וגבר בשחור רדף אחרי וניסה לנגוע בי".

עוד באותו נושא

מצמרר: תיעוד של "רוח רפאים של נוסע בזמן" שעובר דרך דלת סגורה

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully