וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרבה רגליים אנושי: הבחור שזכה לכינוי "השטן" - כי נולד עם 4 רגליים

13.12.2015 / 10:37

אהרון ראג'פוט נולד עם 4 רגליים - 2 במקומן הנכון ו-2 מחוברות לגבו. בעוד חלומו הגדול הוא להיות מורה בכפר שלו - אנשי הכפר מנדים אותו ומכנים אותו "השטן"

צילום מסך

זה סיפור עצוב על בחור מתבודד שלא זכה לחינוך ועבר מסכת התעללויות מאנשי הכפר שלו - שנידו אותו וכינו אותו בשם "השטן" - וכל זה רק כי נולד עם מום - ארבע רגליים.

לאהרון ראג'פוט יש זוג גפיים נוספות המשתלשלות מגבו - אשר רופאים מעריכים שהגיעו מאח תאום שלא התפתח ברחם. ראג'פוט חולם לעבור ניתוח להסרת הרגליים כדי שיוכל לחיות חיים רגילים - אך הניתוח שהוצע לו כבר מילדותו יקר מדי עבור משפחתו הענייה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נולד עם ארבע רגליים וזכה לכינוי "השטן"/מערכת וואלה!, צילום מסך

הצעיר ההודי רק בן 20 - ואינו מוכן לוותר על החלום שלו להיות מורה. אולם, אנשי הכפר הנידח פארוחאבד שבאוטר פראדש, צפון הודו, לא מוכנים לקבל אותו כפי שהוא, מכנים אותו "השטן" וטוענים שמשפחתו מקוללת. "אנשים צוחקים עליי. אומרים שאני השטן. אף אחד לא מכבד אותי כאן בגלל שאני נראה שונה", סיפר ראג'פוט ל-The Mirror, "אני רוצה להיראות כמו כולם. אני רוצה לעבוד כל כמו הגברים".

הרגליים הנוספות של ראג'פוט מונעות ממנו לשבת כמו שצריך ומפריעות לו ללכת. בנוסף, הוא צריך לתפור לעצמו מכנסיים שיתאימו עבור ארבעת רגליו. אולם, ראג'פוט אינו מעוניין שיתייחסו אליו באופן שונה מאחרים, "אני רוצה לעשות דברים נורמליים ושיתנהגו אליי כמו אדם נורמלי. אני רוצה לדאוג למשפחה שלי. אני רוצה ללמוד ולהיות מורה", הוא מוסיף.

עוד באותו נושא

צפו: יצור מחריד למראה נולד בתאילנד - והמקומיים מברכים על כך

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרגליים הנוספות מקשות עליו ללכת רגיל/מערכת וואלה!, צילום מסך

ראג'פוט, הבן הבכור מבין ארבעה אחים, להוט לעבור ניתוח להסרת הגפיים. הוריו לקחו אותו לכמה רופאים כשהוא נולד, אך נאלצו לשוב לביתם בידיים ריקות כשנאמר להם שעבור הניתוח הם ייאלצו לשלם סכום "מופקע". אמו, לילה דבי בת ה-45, סיפרה: "הוא נולד אחרי 12 שנות נישואים. חיכינו בקוצר רוח להגעתו אך כשהוא נולד לא יכולתי להאמין למראה עיניי. הוא היה מאוד חלש. לקחנו אותו להרבה רופאים אבל אף אחד לא הסכים לקחת עליו אחריות. אנשים קראו לו בשמות. הכי כאב לי שקראו לו 'השטן'. הוא מאוד עדין, מאוד חרוץ ורוצה לחיות חיים מכובדים. אני מקווה שהוא יפטר מהגפיים הנוספות ויוכל להיות אחד מאיתנו". כעת, ראג'פוט ואמו מקווים שימצא ניתוח אפשרי שיוכל להסיר ממנו זוג רגליים ולהחזיר לו את האפשרות לחיות חיים תקינים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חולם להסיר את הרגליים ולהיות כמו כולם/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא:

  • עוד באותו נושא:
  • הודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully