וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האסון במירון: תושב באר שבע שנעדר מאז שהשתתף בהילולה אותר בריא ושלם

2.5.2021 / 12:04

המשטרה איתרה את איכט חיים יצחק הן ה-39, שנראה לאחרונה במתחם קבר הרשב"י ביום חמישי בערב, ולא יצר מאז קשר. מוקדם יותר היום, אמו סיפרה שהמשפחה בדקה בכל בתי החולים, והביעה חשש למצבו הרפואי ברקע מחלת אפילפסיה ממנה הוא סובל: "אמרו לו לא להיכנס להר כי זה מסוכן"

בווידאו: תיעוד מהמדרגות בהר מירון/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים

המשטרה איתרה הערב (ראשון) את איכט חיים יצחק, שנעדר מאז שהשתתף בהילולה בהר מירון, והוא נמצא בריא ושלם. יצחק בן ה-39 לא יצר קשר לאחר שהתרחש האסון בליל שישי, והבוקר המשטרה ביקשה את עזרת הציבור באיתורו.

מוקדם יותר, סופיה, אמו של יצחק, סיפרה כי המשפחה בדקה בכל בתי החולים ולא מצאה אותו. היא אמרה כי בנה חולה אפילפסיה והביעה חשש כי קיבל התקף ולאחריו נעלם. "הוא נסע לשם כבר ביום שני, ומאז אנחנו לא יודעים איפה הוא", אמרה. "יכול להיות שהוא נפל ונחבל".

"אני מאוד חוששת, פוחדת שהיה לו התקף והוא זרוק באיזה מקום", המשיכה האם. "הוא דיבר עם רב מנתיבות שראה אותו בפעם האחרונה ביום חמישי בערב במירון ואמרו לו לא להיכנס פנימה כי זה מסוכן. בדרך כלל הוא מתקשר אליי, אבל הפעם הוא לא מתקשר".

האסון במירון | הנעדר איכט חיים יצחק בן 39 תושב באר שבע. דוברות משטרת ישראל
הנעדר איכט חיים יצחק/דוברות משטרת ישראל

בהודעת המשטרה הבוקר נמסר כי יצחק נראה לאחרונה על ההר ביום חמישי בשעה 20:30. עוד תואר כי הוא בעל מבנה גוף רזה, שיער חום בהיר ועיניים חומות. גובהו 1.85 והוא מזוקן עם פיאות. בערב האסון הרכיב משקפיים עם מסגרת שחורה, לבש בגדים בצבעי שחור-לבן וחבש מגבעת שחורה או קסקט בצבעי שחור או אפור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully