וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

17 שנות מאסר נגזרו על החייל המשוחרר שאנס בת 11 בחיפה

עודכן לאחרונה: 26.4.2021 / 10:40

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר עונש מאסר ממושך על שחר רימוני בן ה-21, שבחודש יוני האחרון אנס את הילדה במהלך פריצה לביתה בשכונת נווה שאנן בעיר. הוא הורשע בעבירות מין ואלימות, ויפצה את בת ה-11 במאה אלף שקלים. "אירוע שפגע בתחושת הביטחון האישי של כל הורה בארץ"

אונס הילדה בחיפה: הוגש כתב אישום נגד תושב חיפה בן 21. בית המשפט התיר לפרסם את תמונתו 25.06.20/צילום: יואב איתאל, עריכה: ניר חן

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר הבוקר (שני) 17 שנות מאסר ושנת מאסר על תנאי על שחר רימוני, חייל משוחרר תושב הכרמל בן 21, שבחודש יוני האחרון אנס ילדה בת 11, במהלך פריצה לביתה בשכונת נווה שאנן בעיר. רימוני הורשע בעבירות מין ואלימות, ויפצה את הילדה במאה אלף שקלים.

בחודש ינואר, רימוני הודה בפני בית המשפט בכל שיוחס לו בכתב האישום. לבקשת התובעת, עו"ד לילך תמיר מפרקליטות מחוז חיפה, הרכב השופטים יחיאל ליפשיץ, גלית ציגלר ושמואל מנדלבום מיד הרשיע אותו. תמיר עוד ביקשה לגזור עליו 25-20 שנות מאסר.

"מדובר באחד הפשעים הכי מזעזעים בתולדות מדינת ישראל, אירוע שפגע בתחושת הביטחון האישי של כל הורה בארץ ושל כל מי שמתגורר בעיר חיפה", אמרו בתגובה לוואלה! עו"ד מיכאל כרמל ועו"ד יעל טוב-אל המייצגים את הילדה ומשפחתה. "המשפחה מודה למשטרת ישראל על הפענוח המהיר ומעודדת מכך שגזר הדין ירחיק את המפלצת הזו מהציבור ומהבת שלהם לתקופה ארוכה".

סניגורו של רימוני עו"ד אלי סבן אמר בתגובה לעונש הכבד כי "אין ספק שמדובר במקרה חמור מצער וחריג. התביעה ביקשה להטיל עונש שיהיה קרוב ל-25 שנות מאסר אך בית המשפט התחשב בהודאתו המידית של הנאשם, הפקדת מאה אלף שקל בטרם גזר הדין ובשאר הנתונים שהצגתי, וגזר את העונש שהוטל". עם זאת, סבן הדגיש כי הם ישקלו הגשת ערעור לאחר קריאת גזר הדין במלואו.

בתוך כך, יו"ר נעמת חגית פאר בירכה על העונש שנגזר על רימוני. "מדובר באדם שרצח את נפשה של ילדה - אין בחוק עונש כבד מספיק למעשה שכזה. יחד עם זאת, בית המשפט בחר להחמיר במסגרת החוק ובכך העביר מסר חשוב הן לפושעים עתידיים והן למתלוננות - לצאת ולהפגין", היא אמרה.

"בית המשפט אמר היום את דברו", מסרה מנכ"לית הרשות לקידום מעמד האישה אוה מדז'יבוז', שבירכה גם היא את בית המשפט על מתן העונש החמור. "המעשה השפל של שחר רימוני פצע לכל החיים את הילדה הקטנה. על החברה שלנו להוקיע לחלוטין כל מעשה אלימות מינית, ועונשים כמו זה מהווים הרתעה".

עוד בוואלה

חייל משוחרר בן 21 הודה והורשע באונס ילדה בת עשר בחיפה

לכתבה המלאה
הנאשם באונס ילדה בחיפה עם פרקליטו רונן חליוה, 9 ביוני 2020. ללא, יואב איתיאל
"אחד הפשעים הכי מזעזעים בתולדות המדינה". רימוני עם פרקליטו רונן חליוה, יוני 2020/יואב איתיאל, ללא

רימוני פרץ לבית המשפחה בתחילת חודש יוני אשתקד וניסה לגנוב את המכונית המשפחתית, אך מחשש שתשמע אזעקה הוא שב לדירה, הוא נכנס לחדרה של הילדה ותקף אותה מינית. עם תחילת המשפט, רימוני טען לאי שפיות זמנית, אבל מבדיקה פסיכיאטרית שנערכה לו עלה כי היה כשיר לעמוד לדין. הוא כבר היה מוכר למשטרה לפני מקרה האונס מתחום הפלילים, אם כי מסדרה של פריצות לבתים ועבירות רכוש ולא מעבירות מין.

טרם ההרשעה בינואר, עו"ד סבן הבהיר כי הקריא והסביר למרשו את עובדות כתב האישום יותר מפעם אחת: "הוא מבין היטב מה שכתוב בו ומודה כאשר הוא מודע לכך שהעונש שייגזר על ידי בית המשפט יהא אשר יהא". לאחר מכן רימוני עצמו, שדיבר אל בית המשפט בשיחת ועידה מכלא השרון בו הוא מוחזק, אישר את הדברים. הוריו ישבו באולם והאזינו.

"הנאשם, שמאוד מצר על מעשיו, בחר מתחילת הדרך ללכת בדרך שלא תוסיף נזק למתלוננת ולמשפחתה", סבן אמר לוואלה!, "הוא עמד היום והודה בכל המיוחס לו, מבלי שהתביעה הפחיתה עבירה כלשהי או מילה כלשהי. הוא מודע לכך שישלם מחיר על מעשיו, אלא שהיום מה שנמצא לנגד עיניו וכמובן משפחתו זה לנסות ולתקן ולו במעט את הנזק ואת העוול שהוא גרם למתלוננת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully