וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל משוחרר בן 21 הודה והורשע באונס ילדה בת עשר בחיפה

7.1.2021 / 10:11

שחר רימוני הודה בפני בית המשפט בחיפה באונס הילדה בחודש יוני בשנה שעברה והורשע בידי הרכב של שלושה שופטים. "הרחקתו מהציבור לתקופה הארוכה ביותר האפשרית תביא מזור למשפחה", אמרו עורכי הדין של הילדה

אונס הילדה בחיפה: הוגש כתב אישום נגד תושב חיפה בן 21. בית המשפט התיר לפרסם את תמונתו 25.06.20/צילום: יואב איתאל, עריכה: ניר חן

שחר רימוני, חייל משוחרר בן 21 מחיפה, הודה היום (חמישי) בפני בית המשפט המחוזי בעיר באונס ילדה בת עשר בשכונת נווה שאנן בעיר. לבקשת התובעת, עו"ד לילך תמיר מפרקליטות מחוז חיפה, הרכב השופטים יחיאל ליפשיץ, גלית ציגלר ושמואל מנדלבום מיד הרשיע אותו.

טרם ההרשעה, סניגורו של רימוני, עו"ד אלי סבן, הבהיר כי הקריא והסביר למרשו את עובדות כתב האישום יותר מפעם אחת: "הוא מבין היטב מה שכתוב בו ומודה כאשר הוא מודע לכך שהעונש שייגזר על ידי בית המשפט יהא אשר יהא". לאחר מכן רימוני עצמו, שדיבר אל בית המשפט בשיחת ועידה מכלא השרון בו הוא מוחזק, אישר את הדברים. הוריו ישבו באולם והאזינו.

"הנאשם, שמאוד מצר על מעשיו, בחר מתחילת הדרך ללכת בדרך שלא תוסיף נזק למתלוננת ולמשפחתה", סבן אמר לוואלה! NEWS, "הוא עמד היום והודה בכל המיוחס לו, מבלי שהתביעה הפחיתה עבירה כלשהי או מילה כלשהי. הוא מודע לכך שישלם מחיר על מעשיו, אלא שהיום מה שנמצא לנגד עיניו וכמובן משפחתו זה לנסות ולתקן ולו במעט את הנזק ואת העוול שהוא גרם למתלוננת".

הנאשם באונס ילדה בחיפה עם פרקליטו רונן חליוה, 9 ביוני 2020. ללא, יואב איתיאל
רימוני עם פרקליטו בבית המשפט, יוני 2020/יואב איתיאל, ללא

רימוני פרץ לבית המשפחה בתחילת חודש יוני האחרון וניסה לגנוב את המכונית המשפחתית, אך מחשש שתשמע אזעקה הוא שב לדירה, הוא נכנס לחדרה של הילדה ותקף אותה מינית. עם תחילת המשפט, רימוני טען לאי שפיות זמנית, אבל מבדיקה פסיכיאטרית שנערכה לו עלה כי היה כשיר לעמוד לדין. הוא כבר היה מוכר למשטרה לפני מקרה האונס מתחום הפלילים, אם כי מסדרה של פריצות לבתים ועבירות רכוש ולא מעבירות מין.

עו"ד מיכאל כרמל ויעל טוב אל, המייצגים את הילדה ומשפחתה, מסרו לוואלה! NEWS כי הם "חושבים שההחלטת הנאשם לקחת אחריות הינה החלטה נכונה וראויה בנסיבות האירוע המזעזע. אנחנו סומכים על הרכב בית המשפט המחוזי בחיפה בראשות האב"ד יחיאל ליפשיץ לעשות צדק בעניינה של מרשתנו". עוד הוסיפו כי "הרשעת העבריין ולקיחת האחריות מנחמת במידת מה את המשפחה בכך שלא יאלצו לפגוש אותו בבית המשפט, ולא יועלו טענות לגבי מהימנות המתלוננת. הרחקתו מהציבור לתקופה הארוכה ביותר האפשרית תביא טיפה מזור למשפחה בשעה קשה זו".

גזר הדין יינתן לאחר שיישמעו הטיעונים לעונש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully