וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברו של משי זהב: "הוא לא הכחיש הכול, אמר שיש דברים שאין שליטה עליהם"

המשטרה מצאה מכתב התאבדות שיו"ר זק"א הותיר בביתו לפני שניסה לשים קץ לחייו, ומקורביו סיפרו על תחושותיו בימים האחרונים. "הוא העביר את החגים, ימים שבהם היה עמוס מאוד בדרך כלל, בבית", תיאר אחד מהם. הוא מאושפז במצב אנוש ונשקפת סכנה לחייו

בווידאו: חברו של משי זהב מספר על שיחותיו עימו לפני ההתאבדות/צילום: רוני כנפו

מקורביו של יו"ר זק"א יהודה משי זהב סיפרו היום (חמישי) על תחושותיו בימים האחרונים, לפני שניסה לשים קץ לחייו בעקבות החקירה על תקיפה מינית של ילדים, נערים, נערות ונשים. משי זהב מאושפז בבית החולים שערי צדק בירושלים ומצבו אנוש. במקביל, חוקרי המשטרה בוחנים מכתב התאבדות שהוא הותיר אחריו בביתו.

אחד מחבריו של משי זהב סיפר כי הוא דיבר על ההאשמות נגדו ולא הכחיש את כולן. "הוא אמר שיש דין ויש דיין, שאי אפשר לעשות עבירות בעולם, משלמים מחיר על כל דבר. הוא אמר שיש דברים שהבן אדם לא שולט בהם".

ב', איש זק"א ומקורב למשי זהב, אמר לוואלה! כי הוא סבור שניסיון ההתאבדות שלו היה צפוי. לדבריו, "עשו לו עוול? לא יודע. עשו לו אמבוש? יכול להיות. אלה סיפורים מלפני 20-15 שנה, לא יודע מה נזכרו עכשיו כי הוא הרי נחקר עליהם לפני תקופה".

יהודה משי זהב, 19 בינואר 2021. יונתן זינדל, פלאש 90
"עשו עליו אמבוש", יהודה משי זהב/פלאש 90, יונתן זינדל

חיים אוטמזגין, שעבד בזק"א 25 שנה לצד משי זהב, אמר לוואלה! כי "בתקופה האחרונה, מאז שיצא הסיפור, משי זהב לא יצא מהבית. בחג הפסח, יום העצמאות ויום הזיכרון, ימים שבהם היה עמוס מאוד בדרך כלל ומסתובב בכל מקום, הוא נשאר בבית. ישב כל הזמן ולמד. דיברתי איתו לאחרונה, בעיקר על איך הוא מתמודד ומעביר את הימים. חיזקתי אותו, דיברנו בדברי אמונה".

אוטמזגין סיפר כי "היו אמירות מאוד ברורות שבהן הוא תהה 'איך קוברים אותי חי ולא נותנים לי לצעוק איך'. הפרקליטים שלו אספו את החומרים כדי לגבש תביעת לשון הרע והוא התלוצץ ואמר ש'אולי אהיה עשיר גדול מכך'. הוא אמר לי ש'אי הוודאות סביב כל הסיפור הורגת אותי מבפנים', כלשונו. הוא אמר שלא יכול לצעוק ש'זה לא נכון כי אף אחד לא מקשיב לי'. מי שמכיר אותו, יודע שהוא לא מסוגל לפגוע באדם אחר. העובדה שהייתה אמורה להתפרסם היום כתבה נוספת הכריעה אותו".

ביתו של יהודה משי זהב בגבעת זאב, 22 באפריל 2021. יונתן זינדל, פלאש 90
אמבולנס מחוץ לביתו של משי זהב, הבוקר/פלאש 90, יונתן זינדל

בני משפחתו של משי זהב הזעיקו הבוקר את הצוותים הרפואיים לביתו בגבעת זאב, אליו גם הגיעו כוחות משטרה. אושרת דיין מועלם, חובשת איחוד הצלה, סיפרה כי "קיבלתי קריאה על מקרה התאבדות ויצאתי מיד. הייתי בדרך לעבודה והגעתי ראשונה, הדלת הייתה סגורה פתחנו את הדלת. הגעתי עם עוד שני חובשים של איחוד הצלה. עליתי למרפסת וראיתי את מה שראיתי. זה היה מזעזע".

מצבו של משי זהב מוגדר אנוש עם סימן להתייצבות. לפי מנכ"ל בית החולים שערי צדק, פרופ' עופר מרין, הוא נמצא בסכנת חיים מידית ולפי ההערכות נגרם לו נזק מוחי. צוותי מד"א שהגיעו לביתו העניקו לו טיפול רפואי והוא פונה לבית החולים שערי צדק בירושלים תוך ביצוע פעולות החייאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully