וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרופ' אש ל-103FM: התקדמות עם חברות החיסונים לאספקת 18 מיליון מנות

עודכן לאחרונה: 19.4.2021 / 8:43

פרויקטור הקורונה אישר כי ישנה עליית שלב משמעותית במשא ומתן עם פייזר ומודרנה, ואמר כי החיסונים אמורים לכסות גם וריאנטים חדשים. לדברי אש, בישראל ממתינים לאישור ה-FDA בעניין מתן החיסונים לילדים

בווידאו: מנכ"ל פייזר מעריך שבני נוער יוכלו להתחסן נגד קורונה בסתיו/צילום: רויטרס

פרויקטור הקורונה, פרופ' נחמן אש, אמר היום (שני) כי חלה התקדמות משמעותית במו"מ בין ישראל ליצרניות החיסונים נגד קורונה, פייזר ומודרנה, לאספקה של 18 מיליון מנות נוספות. בריאיון ל-103FM אמר אש כי החיסונים אמורים לכסות גם וריאנטים חדשים.

"אני לא עוסק בכך באופן ישיר כך שאני לא יודע להגיד אם יחתמו היום, אבל אני יודע שזה מתקדם", אמר אש. לדבריו, בישראל ממתינים לאישור ה-FDA בעניין מתן החיסונים לילדים, ובמקביל מקיימים דיונים מקצועיים בנושא.

פרויקטור הקורונה לא פירט בעניין התדירות בה ייצטרך הציבור להתחסן. "אני חושב שאף אחד לא יודע להגיד את זה. יש שני מרכיבים שקובעים את זה, הירידה בחיסוניות של אנשים שהתחסנו - עדיין לא רואים; אנחנו נמצאים חצי שנה מאז תחילת המחקר של פייזר, הם הודיעו שהחיסון עדיין יעיל וגם אצלנו רואים את זה. אז אנחנו לא יודעים מתי היעילות תרד. הדבר השני, הופעת וריאנטים שעמידים לחיסון ויצירה של חיסון - עדיין לא קיים", אמר אש.

עוד בוואלה!

לראשונה: 7 מקרי תחלואה בווריאנט ההודי לקורונה זוהו בישראל

לכתבה המלאה
פרויקטור הקורונה, פרופ' נחמן אש. ניב אהרונסון
פרופ' נחמן אש/ניב אהרונסון

אש התייחס למקרי ההדבקה בווריאנט ההודי, בו אובחנו שבעה בני אדם בישראל. "עדיין לא גילינו ואני מקווה שלא נגלה הרבה מקרים נוספים, תהליך הריצוף כדי לגלות את הווריאנט, הבדיקה, לוקח לה זמן, יש הרבה בדיקות שנמצאות בקנה אז נראה אם יש מקרים נוספים", אמר. "כל מקרה זוכה ליחס מאוד מיוחד, לחקירה מעמיקה וקטיעת שרשרת ההדבקה, לחפש מגעים ולהכניס אותם לבידוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully