וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירי המוני בפדקס: לפחות 8 הרוגים במתקן באינדיאנפוליס

המשטרה המקומית אמרה כי יש פצועים נוספים במסע הירי, אחד מני רבים בארה"ב בתקופה האחרונה. היורה ככל הנראה שם קץ לחייו, והמניע עוד לא ידוע

בווידאו: זירת אירוע הירי בסניף של פדקס באינדינפוליס/צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

לפחות שמונה בני אדם נהרגו מירי במתקן של "פדקס" בעיר אינדיאנפוליס שבארצות הברית - כך מסרה הבוקר (שישי) המשטרה המקומית. עוד כמה בני אדם נפצעו. היורה, ככל הידוע, שם קץ לחייו. המניע למסע ההרג טרם ידוע, אך המשטרה הדגישה כי לא נשקפת עוד סכנה לציבור. לפי עדי ראיה, היורה השתמש בנשק אוטומטי במתקן הדואר. החברה מסרה כי היא משתפת פעולה עם הרשויות וכי ביטחון עובדיה הוא בעדיפות עליונה.

דוברת המשטרה המקומית אמרה כי השוטרים נענו לתקרית ירי בסביבות השעה 23:00, לפי שעון מקומי, ואיתרו בזירה שמונה אנשים עם פצעי ירי, ומותם נקבע במקום. היא הוסיפה כי ארבעה מהפצועים פונו לבית חולים, אחד מהם במצב אנוש, ורבים אחרים טופלו בזירה או התפנו בעצמם לבית חולים. לדבריה, המניע לירי עוד לא ברור.

זירת אירוע הירי במתקן JCR, פדקס בעיר אינדיאנפוליס, ארה"ב 16 באפריל 2021. רויטרס
זירת הירי באינדיאנפוליס, הלילה/רויטרס
זירת אירוע הירי במתקן JCR, פדקס בעיר אינדיאנפוליס, ארה"ב 16 באפריל 2021. רויטרס
זירת הירי באינדיאנפוליס, הלילה/רויטרס

ג'רמייה מילר, אחד מעובדי המקום, סיפר כי הוא ראה את הירי. לדבריו, החמוש היה מצויד בסוג של רובה אוטומטי והוא פתח באש בכניסה למתקן. "הסתתרתי מיד ופחדתי", אמר.

בחודשים האחרונים נרשמו כמה אירועי ירי המוניים ברחבי ארצות הברית, כולל שניים קטלניים באטלנטה ובקולורדו שבהם נהרגו 18 איש. בתגובה חתם הנשיא ג'ו ביידן על צו נשיאותי להרחבת בדיקות הרקע והגבלות נוספות, אך הוא יתקשה להעביר חקיקה משמעותית בקונגרס בשל ההתנגדות הנחרצת של הרפובליקנים לכל הגבלה על כלי הנשק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully