וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: תלמיד תיכון בטנסי פתח בירי לעבר שוטרים, ונורה למוות

עודכן לאחרונה: 13.4.2021 / 4:58

על פי דיווחי כלי התקשורת המקומיים, גם שוטר מקומי נפגע במהלך חילופי האש עם התלמיד, שהסתגר בשירותים, בתקרית שהתרחשה בעיר נוקסוויל. טרם ברור מדוע התלמיד הביא כלי נשק לבית הספר או מדוע ירה לעבר השוטרים

שוטרים מחוץ לבית ספר תיכון בו בוצע ירי בנוקסוויל, טנסי 12.4.21. רויטרס
הזירה מחוץ לבית הספר התיכון בנוקסוויל/רויטרס

תלמיד פתח באש לעבר שוטרים בבית ספר תיכון בעיר נוקסוויל שבטנסי ונורה למוות - כך מסרו היום (שני) הרשויות המקומיות. לפי הדיווחים בכלי התקשורת בארצות הברית, במהלך האירוע נורה גם שוטר שהתעמת עם החשוד החמוש בזירה. מהמשטרה נמסר כי הקצין נפגע מכדור אחד לפחות, וכי הוא הועבר להמשך טיפול עם פציעות שאינן מסכנות חיים. עוד נמסר כי לא ידוע על פצועים נוספים באירוע.

לפי המשטרה, התלמיד אותר כשהוא חמוש בשירותים של תיכון "אוסטין-איסט מגנט". הם קראו לתלמיד לצאת, אך הוא סירב, ולפי הדיווחים בשלב זה פתח באש לעבר השוטרים. הם ירו בתגובה, והתלמיד נהרג. טרם ברור מדוע התלמיד הביא כלי נשק לבית הספר או מדוע ירה לעבר השוטרים.

מוקדם יותר מסרה משטרת נוקסוויל כי קיבלה דיווחים על אדם "שעלול להיות חמוש בבית ספר". מתיכון "אוסטין-איסט מגנט" נמסר כי המוסד יהיה סגור ליומיים הקרובים.

המקרה מצטרף לירי נוסף שאירע אתמול בארצות הברית, במהלכו נורה למוות נהג שחור בידי שוטרים בעיר ברוקלין סנטר שבמינסוטה, באירוע שהוביל לשורת עימותים בין מפגינים לשוטרים במדינה. הנהג זוהה בתור דונטה רייט בן ה-20. עוצר לילי הוטל בעיר, במהלכו נדרשו התושבים להישאר בבתיהם.

בשבוע שעבר הכריז נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן על צעדים למאבק בתפוצה הנרחבת של כלי נשק, לאחר סדרת מקרים של ירי המוני - כשאחד מהם התרחש שעות בלבד לאחר נאומו. "אלימות כלי הנשק במדינה הזאת היא מגיפה, וזאת מבוכה בינלאומית", אמר ביידן, שהוציא צו נשיאותי המתמקד בין היתר בכלי נשק תוצרת בית, המכונים "אקדחי רפאים" משום שהם לא רשומים ולא ניתנים לאיתור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully