וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירי המוני נוסף בארה"ב: 4 הרוגים, בהם ילד, במבנה משרדים בקליפורניה

1.4.2021 / 11:31

אדם פתח באש במבנה בעיר אורנג' שבאזור לוס אנג'לס, ונעצר אחרי שנורה ונפצע על ידי השוטרים. המניע לתקרית הירי, השלישית בתוך פחות מחודש, עדיין לא ידוע

שוטרים בזירת הירי בעיר אורנג', קליפורניה, 31 במרץ 2021. רויטרס
שוטרים בזירת הירי באורנג', אמש/רויטרס

ארבעה בני אדם, בהם ילד, נורו הלילה (חמישי) למוות במבנה משרדים בעיר אורנג' שבקליפורניה - כך מסרה המשטרה המקומית. החשוד, שנפצע בחילופי אש עם השוטרים, נעצר והמניע שלו עוד לא ברור. הקטל באורנג', שנמצאת כ-48 ק"מ מדרום-מזרח ללוס אנג'לס, הוא הירי ההמוני השלישי בארצות הברית בתוך פחות מחודש.

ג'ניפר אמט, בכירה במשטרת אורנג', אמרה לכתבים כי השוטרים הגיעו לזירה בסביבות השעה 17:30, בעת שהירי עוד התנהל, והתעמתו עם החשוד. היא אמרה כי שלושה מבוגרים וילד נמצאו ללא רוח חיים, ואדם נוסף מלבד החשוד נפצע מירי ופונה לבית חולים. המשטרה פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה כי אין איום נוסף על הציבור.

הירי התחרש במבנה בן שתי קומות, שיוצא אל חצר פנימית המוקפת בכמה בתי עסק. באזור שוכנים בתי מגורים, דירות ובתי עסק אחרים. מושל קליפורניה, גווין ניוסאם, אמר כי מדובר באירוע "מזעזע ושובר לב". "לבנו עם המשפחות שנפגעו מהטרגדיה הנוראית הזו הלילה".

אנשים בסמוך לזירת הירי בעיר אורנג', קליפורניה, 1 באפריל 2021. AP
ביידן רוצה להגביר את הפיקוח על הנשק. אנשים בסמוך לזירה, הלילה/AP

לפני כשבועיים נרצחו שמונה אנשים, בהם שש נשים ממוצא אסיאתי, במסע הרג במכוני ספא באזור אטלנטה, וכשבוע לאחר מכן נרצחו עשרה אנשים מירי של אדם בסופרמרקט בבולדר, קולורדו. היורים בשני המקרים נעצרו והם עומדים לדין.

הנשיא ג'ו ביידן הבטיח להגביר את הפיקוח על מכירות כלי נשק, כולל איסור על מכירות רובי תקיפה וקריאה לקונגרס להעביר חקיקה שתמנע את החורים בבדיקות הרקע של רוכשי כלי נשק. הרפובליקנים מתנגדים נחרצות לכל הגבלה שהיא על מכירות כלי נשק, שאחזקתם מוגנת בתיקון השני לחוקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully